۱۳۸۹ تیر ۱۳, یکشنبه

از ازدواج با عشق تا جدایی با نفرت قسمت شصت وهشتم

×× مردها دنبال چه جور زنهایی هستن؟ ××
خانمها معمولا میگن که رفتار مردها اونها رو تا حدی گیج میکنن و درست نمیتونن تشخیص بدهند که مردها از اونها چه انتظاراتی دارن.اونها از اینکه نمیتونن مردها رو راضی نگه دارن یه کم ناراحتن.اگه یه خانم این متن رو بخونه شاید با خودش بگه که خوب این مشکل مردهاست و خودشون هم باید بفکر پیدا کردن راه حلش باشن.بله درسته اما نباید انتظار داشت که یکدفعه معجزه بشه و همه چیز طبق میل اونها بشه.تعهد مثل یه خیابون یطرفه نیست و باید از جانب هر دوطرف رعایت بشه.
حالا مردها واقعا دنبال چه چیزی هستن؟
1- اول ازهمه مردها دنبال کسی هستن که تشنه عشق و محبت کردن باشه.شاید این حرفم خیلی از خانمها رو غافلگیر کنه اما مردها دوست دارن مورد دوست داشتن قرار بگیرن و خودشون هم کسی رو دوست بدارن.مشکل اینجاست که اکثر خانمها برخورد بی احساس و سردی با مردها دارن.
2- مردها دنبال خانمهایی هستن که بتونن بهشون اعتماد کنن.کسیکه اونها رو بخاطر خودشون بخواه ، کسیکه بتونن بهش ایمان داشته باشن.شاید براتون عجیب باشه اما بعضی از خانمها قابل اعتماد نبوده و خیلی بی وفا هستن.همین امر باعث میشه که مردها محتاط تر عمل کنن.آقایون به شدت از بی وفایی و بد قولی بیزارن و دنبال کسی میگردن که بتونن از صمیم قلب بهش اعتماد کنن.
3- مردها دنبال خانمهایی با روحیه زنونه و مهربون میگردن چون این خصوصیت باعث میشه که یه زن بتونه مادر بهتری برای بچه هاش و همسر با محبت تری برای اونها باشه.مردها دوست دارن فرزنداشون در آغوش مادری مهربون و دلسوز پرورش پیدا کنن.
4- مردها دنبال خانمهای خوش مشرب هستن که بتونن درکنارش به آرامشی که آرزوش رو دارن دست پیدا کنن.
5- مردها دنبال زنهایی هستن که حس و ظرافت زنونه خودش رو حفظ کرده باشه.البته منظورم اون دسته از خانمهایی نیست که دائما دنبال مد میرن و .... بعضی از خانمها هستن که موقع عصبانیت هرچی که دلشون میخواد بار طرف مقابلشون میکنن که اینکار به هیچ وجه به مزاج آقایون سازگار نیست.
6- مردها خانمهایی رو میپسندن که اهل بحث و گفتگو باشن و قادر باشن که مشکلاتشون رو از راه های منطقی حل کنن.
7- مردها کسی رو میخوان که حامی و پشتیبانشون باشه.خیلی از خانمها منتظر هستن که اشتباه کوچیکی از آقا سر بزنه که اونها رو به باد انتقاد بگیرن و در مسائل خصوصی و حتی شغلیشون دخالت کنن.آقایون به ارتباط خودشون بعنوان یه سیستم محافظ نگاه میکنن زمانیکه خانم نتونه یه همچین حسی رو در اونها بوجود بیاره و از این گذشته تا جائیکه میتونه از اونها انتقاد هم بکنه ، چیزی نمیگذره که آقا از او جدا میشه.
8- مردها دنبال خانمهایی هستن که از لحاظ رابطه جنسی بطور کامل درکشون کنه و هیچ کمبودی در این رابطه احساس نکن.مثلا سواستفاده کردن بخاطر تلافی کردن و..
9- در حالیکه خانمها در نقشهای اجتماعی خودشون بسیار موفق هستن خوبه که هیچوقت یادمون نره که جایگاه اصلی اونها به خونه و خونواده شون تعلق داره.به این معنی که زنها در مقابل وظیفه ای که شوهراشون برای تامین خونواده و کار در بیرون دارن اونها هم در خونه باید به وظیفه هاشون عمل کنن.مردها عاشق زنهایی هستن که در کارهاشون دقت و حوصله به کار ببرن.مثل غذاپختن.مردها زنهایی رو دوست دارن که در طول روز با استفاده از استعداد و حوصله خودشون آشپزی کنن تا زنهایی که سر ظهر درعرض 5 دقیقه با ماکروویو تخم مرغ درست کنن و جلوی شوهرشون بذارن....با تشکر....علیرضا

۲ نظر:

اردلان گفت...

سلام.دمت گرم داداش.عالی نوشتی

titu گفت...

سلام بشما اردلان جان.البته قابل ذکر است که این موارد میتونه در مورد خانمها هم صادق باشه و فقط اختصاص به آقایون نداره.مرسی از شما داداشم