۱۳۸۹ تیر ۱۴, دوشنبه

فال ازدواج متولدین بهمن ماه با ماههای مختلف سال

بهمن با فروردین:(بد) سلطه گر.آرمانگرا.موقعیت درک همدیگه رو ندارن
بهمن با اردیبهشت:(بد) کنجکاو و آزادی خواه و آرمانگرا و ایده متفاوت با همدیگه
بهمن با خرداد:( بسیار خوب) با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگه
بهمن با تیر:(متوسط) این ازدواج میتونه شکل بگیره اما به سعی و کوشش احتیاج داره
بهمن با مرداد:(خوب) هردوشون آرمانگرا و ایده آلیست.ازدواجی موفقه
بهمن با شهریور:(متوسط) این ازدواج با سعی و کوشش میتونه خوب باشه
بهمن با مهر:(بد) پرجنب و جوش.بیقرار.تنوع طلب و سرکش
بهمن با آبان:(بد) یکیشون با احساس و عاطفی و اون یکی سلطه جو و خواهان کسب برتری
بهمن با آذر:(بسیار خوب) از موفق ترین ازدواجهای زناشوییه چون مثبت گرا هستن
بهمن با دی:(متوسط) یکیشون محتاط و محافظه کار اون یکی سختگیر و جدی
بهمن با بهمن:(خوب) ازدواجی بسیار موفق و توانا در امور مختلف
بهمن با اسفند:(خوب) یکیشون روشنفکر و اهل منطق و اون یکی با احساس و عاطفه و مکمل همدیگه.....با تشکر...علیرضا

۲ نظر:

بهاره گفت...

سلام من متولد اسفندماه هستم و منتظرم لطفا زودتر بزاريد؛ممنوم از لطفتون

titu گفت...

سلام بشما بهاره خانم؛شرمنده شدم؛درحال حاضر بخاطر مشكلات كاريه شركتم متاسفانه در سفر هستم و الان هم دارم با تلفن همراهم جواب شما رو ميدم؛انشاالله بمحض اينكه كارم تموم بشه در اولين فرصت براتون فال اسفندماه رو ميزارم؛ممنونم