۱۳۸۸ بهمن ۳۰, جمعه

درخواست من از شما دوستان گلم

سلام به همه دوستان و بازديد كنندهاي عزيزم؛هدف من از نوشتن داستان عشقي خودم فقط راهنمايي براي جوناي باحاله كه حداقل با خوندن داستان بتونن راه درسته انتخاب همسر آيندشونو ودرست زندكي كردن و تعهدات يك متاهل رو در زندكي بيان كنم؛داستان من شايد بتونه راه وفا داري و جلوكيري از اختلافات زوجين و دلايل اصلي اختلاف و حتي خوشبختي رو بهتون نشون بده؛البته من كوجكتر از اينم كه كسي رو راهنمايي كنم؛شايد خوندن داستانه من راهي براي زندكي بهتر شما دوستان باشه؛به اميد خوشبختي همه جونهاي باحال و عاشق؛لطفا براي بهتر نوشتن و تشويق به ادامه كارم نظر يادتون نره؛ممنون از همه دوستان××××قابل ذکر است این داستانه واقعی و اتفاقاتی که برای من افتاده رو دارم مینویسم فقط قصدم نشون دادن تفاوت فرهنگ و زبان و اصالت در ازدواجه و راهنمایی برای کسانیکه شاید موردی مشابه من داشته باشند و اگر راهت مینویسم قصتم خدایناکرده برای توهین به هیچ اقلیت یا مذهب و یانژاد و قوم خاصی نیست احساسه خودمو فقط و فقط در مورد زندگی شخصیم بیان میکنم××××

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام اقا علي رضا .ممنون از راهنمايي هاي شما.و ممنون از روراستي شما.

titu گفت...

سلام بشما دوست خوبم و ممنون از ابراز لطف و نظرتون درباره من؛اما لطف ميكرديد اسمتونو حالا يا واقعي يا مستعار مينوشتين بيشتر بمن لطف ميكرديد عزيز؛درهرصورت خواستم جوابه لطفتوتونو با تشكرم بدم؛بازم ممنونم