۱۳۸۸ اسفند ۲۹, شنبه

از ازدواج با عشق تا جدایی با نفرت قسمت پنجم

چه نکاتیو رعایت کنیم تا همسرمون دچار سردی جنسی نشه؟
این موارد شايد شعله تحریک همسرتونو خاموش نکه اما در هر حال از جمله متداولترین مسائل و مشکلاتیه که می تونه منجر به اون بشه:
1.زن هایی که مثل پلیس ها عمل می کنند .
یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از مردشون می خوان کاریو انجام بده. مثلاً میگن، لباسمو آروم دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و…. بله خیلی از خانم ها هستن که موقع سکس چنین رفتاری دارن. درحالیکه مردها واقعاً از این رفتار متنفرن. البته ابراز احساس درمورد سکس بااینکه مثل یک پلیس ترافیک دستور بدید، خیلی فرق می کنه.
2. زنهایی که در رختخواب و هنگامه سکس، بی تحرک هستن (واکنش نشون نمیدن).
کاملاً معلومه که این دسته از خانم ها چه جوری هستن. خیلی از زنها هستند که فقط در تختخواب دراز می کشن و بقیه کارها مسئولیتش با مرده. قدیما این شکلی بود اما امروز اصلاً برای هیچ مردی قابل قبول نیست. مردها دوست دارند خانمشون به اونها واکنش نشون بده. این مهمترین شکایتی هست که اکثرمردها از خانمشون دارند و میشه گفت جرقه انحراف جنسی آقایون ناشی از همین مطلبه.
3. زنهایی که به خودشان نمی رسند.
این مسئله بیشتر مربوط به خانم های متاهله. خیلی از ما اینطوریم. بعد از ازدواج زیاد به خودمون نمیرسیم. اکثرا این جمله توی ذهن خانمهاست “الان دیگر زنش هستم لازم نیست تحت تاثیرش بذارم.”؟ مطمئن باشید نظر مردها غیر از اینه.مردها از زنهایی که به خودشون نمیرسند، بدگویی می کنند. مثلاً اصلاح نکردن بدن، درست نکردن موها، پوشیدن لباسهای زیر پاره، بوی بد دهان، رسیدگی نکردن به ناخن ها و از این قبیل. پس کمی برای خودتون وقت بگذارین و همیشه خودتونو مرتب و سرحال نگه دارین.البته قابل ذکره این مساله متقابله و در مورد آقایونم صادقه.
4. زنهایی که مدام از خودشون و هیکلشون بدگویی می کنند.
یاد بگیریم که جسممونو دوست داشته باشیم. این شوهرتونو خیلی تحریک می کنه. آقایون از اینکه بخوان مدام در مورد هیکلتون جلوش غر بزنین خسته می شن.
5. زنهایی که فقط به وضعیت مادی مرد توجه میکنند.
خیلی از زنها هستند که فقط به خاطر پول مرد با او همخوابی دارند. مردها واقعاً از این رفتار تنفر دارند و مطمئناً حقم دارند. این خیلی سنگدلانه ی.(یک لحظه خودتونو جاشون بذارین میفهمین)
6. زنهایی که درمورد دوست پسرهای قبلیشان حرف می زنند.
این مسئله برای مردها خیلی ناراحت کننده ی و آیا می تونید حق رو بهشون ندید؟ خواهشاً خاطرات روابط خودتونو با مردهای دیگه برای خودتون نگه دارین و هرگز بازگو نکنید گذشته هرکسی به خودش مربوطه و مهم اینه که از روزیکه با هم هستین به همدیگه وفادار بمونین. اگر شما هم جای او بودین، مطمئناً دوست نداشتیدن بایستیدن و او از دوست دخترهایش برایتون تعریف کنه.این مساله هم متقابله برای آقایون ومختص خانمها نیست.
7. زنهایی که لباس زیر های زیبا و قشنگی نمی پوشند.
مردها اصلاً شبیه هم نیستند و سلیقشون در لباس زیر هم شبیه به هم نیست. همه چیز به سلیقه مرد شما بستگی داره. پس با خودش در این باره صحبت کنید و ببینید او چه جوریشو دوست داره حتی برای خرید لباس زیر با خودش برید خرید بجای اینکه با دوستتون ویا مادرو خواهرتون برید.لباس زیر نقش بسیار مهمی در تحریک مردها داره.
8. زنهایی که خیلی  موقع خوابیدن و نزدیکی حرف می زنند.
این مسئله برام من عجیب بود چون اصلاً نمی تونستم به ذهنم راه بدم که ممکنه صحبت کردن مثلا درمورد پرداخت قبض ها می توانه باعث تحریک همسرتون در تخت بشه و از ابراز احساس جنسی جلوگیری کنه. اما خیلی افراد هستند که این رفتار رو دارن و خیلی از مردها این رو بعنوان یکی از مهمترین رفتارهایی که تحریک جنسی اونها رو متوقف می کند، تایید کردن.
9. زنهایی که تظاهر می کنند.
مطمئنم همه ما یکی دو بار هم که شده اینکار را انجام دادیم. دربعضی از مراحل زندگی برای اینکه مردمون فکر نکنه فیلم بازی کردیم،اما برای مرد بهتره که بهش حقیقت رو بگید و بگید که فعلاً حال و حوصله سکس ندارید تا اینکه بخواین براش تظاهر کنین. خیلی وقتها زنها اونقدر فکر و خیال توی سرشونه که نمی تونن روی اون موضوع تمرکز کنن و حوصله سکس ندارن .اکثر مردها می تونن این مشکل شما رو قبول کنن. پس دفعه بعدی که حوصله سکس نداشتین،خواهشن به جای نقش بازی کردن حقیقتو به همسرتون بگید.
10. زنهایی که هیچوقت شروع کننده سکس نیستند.
این رفتار از جمله رفتارهای است که قدیم کاملاً طبیعی بود. قدیم این مردها بودن که همیشه باید سکس را شروع می کردن و اولین حرکاتو انجام می دادن اما توی این دنیای جدید، همه چیز فرق کرده. مردها دوست دارن که هر از گاهی هم خانمشان شروع کننده باشه. اینکار برای خیلی از خانم ها سخته چون از اون اول تصورشون این بوده که نباید خودشون پیشقدم بشن که این مساله توی زندگی مشترک صددرصد اشتباه. اما من این اطمینانو به شما می دم که بااینکار نه تنها خودتونو کوچک نمی کنین، بلکه همسرتونو هم به ادامه رابطه بیشتر تحریک می کنین.این مساله رو یکبار امتحان کنین تا نتیجشو ببینین
مردها خیلی با هم تفاوت دارن. این شما هستین که باید روحیاته اونها رو بشناسین و ببینین کدامیک از این خصوصیات شعله تحریک جنسی اونها رو خاموش می کنه. میتونین با خودش حرف بزنین و از جوابش که به شما میده اصلاً ناراحت نشید. فقط سعی کنین که خودتون رو اصلاح کنید و برای بهتر شدن رابطه تون تلاش کنید بجای اینکه ناراحت بشید.یکی از معناهای گذشت توی زندگی که توی قسمتهای قبلی اشاره کردم بهش همینجا صدق میکنه.من اگر بیشر در مورد اشکالات خانها مینویسم چون طبق تحقیقاتم و بنظر خودم هم این زنه که اگه از همه نظر مردشو درک کنه هیچوقت هیچ خیانتی توی زندگیش از اون نمیبینه.در اکثر طلاقها خانمها مقصرند اگر شما یکی از کسایی هستید که زندگیتون ازهم پاشیده یکمی با خودتون روراست باشین و به موارد بالا فکر کنین میبینید حرفم شاید درست باشه.به امید استحکامه تمومه زندگیها در سال جدید که چند ساعتی بیشتر به تحویلش نمونده.شما زوجین عزیز از همین الان تلاشتونو بکار بگیرید تا خدای نکرده زندگیتون بخاطر مسائل جزئی و سهل انگاری از هم نپاشه بخدا حیفه و ظلمیه اول در حق بچه هاتون بعدم خودتون.......با تشکر....علیرضا........

۲ نظر:

ناشناس گفت...

خيلي خيلي جالب نوشتي ميشه مدرك شمارو بدونم؟رشتتونو؟من دانشجو هستم سايتهاي زيادي رفتم اما مطالب شما رونه و بدل ميشينه خواهشن ادامه بديد خيلي كمك به زوجين و دوستيهاي مسخره اين جامعه ميكنه؛سارا24ساله از بهشهر

titu گفت...

با سلام وتشکر از شما سارا خانم عزیز تشکر از لطفتون من مدرکم دیپلمه تجربیه دانشگاه سال75قبول شدم رشته مهندسی کشاورزی ولی نرفتم این مطالبی رو که مینویسم مجموعه تقریبا3سال تحقیق و مطالعه توی کتابها و اینترنت و دیدن ماجرای زندگی افراد جامعه و دوستان و آشنایانه امیدوارم بتونم حتی1نفرو راهنمایی کنم ممنون ازشما برات توی سال جدید آرزوی خوشبختی و شادکامی دارم