۱۳۸۹ تیر ۱, سه‌شنبه

فال ازدواج متولدین فروردین ماه با ماههای مختلف سال

فروردین با فروردین:(خوب) سازگاری مثبت.واقع بینی و آگاهی به صفات مثبت همدیگه
فروردین با اردیبهشت:(متوسط) خودپسندی و میل به ریاست از خصوصیات مشترکشونه
فروردین با خرداد:(بد) پر جنب و جوش و بی قرار و تنوع طلب و سرکش
فروردین با تیر:(متوسط) برون گرا.آینده آلیست.امکان مشکل وجود داره
فروردین با مرداد:(خوب) ازدواج موفقیه چون هماهنگی وجود داره
فروردین با شهریور:(بد) یکی پاک سرشت و انسان دوست.دیگری جسور و جاه طلب
فروردین با مهر:(بسیار خوب) آدمهایی منصف هستن و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد
فروردین با آبان:(بد) آزادیخواه.سلطه گر.خواهان تنهایی.درونگرا
فروردین با آذر:(عالی) کمترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشونه
فروردین با دی:(بد) تفاهم زیادی باهم ندارن.مرموز و محافظه کارن
فروردین با بهمن:(بد) سلطه گر.آرمانگرا.همدیگه رو خوب درک نمیکنن
فروردین با اسفند:(متوسط) با مشکل مواجه میشن.ممکنه ازدواج خوبی بشه.....با تشکر...علیرضا

۴ نظر:

روزان گفت...

سلام اقا عليرضا خواستم بيشتر باهاتون اشنا بشم.......امكانش هست؟؟؟؟من از كردستان عراق هستم...مثل همسر سابقتون اكراد عراقى كه تا جند سال بيش ايران زندكى ميكردم...داستانتون رو خوندم و متاثر شدم....اما خواهش ميكنم كناه اون را به باى همه ما ننويسيد...بينهمه قومها خوب و بد هست
فقط من از اون حرفتون كه كفتين كردها حتى به صدام هم خيانت كردن و فرار كردن اومدن ايران خيلى ناراحت شدم....شما به جى ميكين خيانت؟؟؟به اين كه جون فرزندانشون رو از اون خونخوار ملعون محفوظ نكه داشتن؟؟؟؟صدام مردم كردستان رو قتل عام ميكرد اونوقت شما انتظار وفا از بدران ما داشتين؟؟؟
بمب شيميايى به هلبجه زد هزاران زن و كودك بير و جوان رو فرستاد اون دنيا هنوزم وفادار بمونيم؟؟؟؟

titu گفت...

سلام بشما روزان عزیز.خوشحال شدم از آشناییتون.بقولخودتون به خیر بی.سر چاوو.البته اگر درست نوشته باشم.آدرس ایمیلم و شماره تماس بامن در وبلاگم هست جهت ارتباط بامن.کدوم شهر هستید؟دیانا.دوهوک.هولر و...؟؟من عرض کردم و بازهم تاکید میکنم عزیز نظر خودمو فقط وفقط در مورد زندگی شخص خودم و خونوادم و شخص همسر سابقم و خونوادش نوشتم.در همه جای دنیا خوب و بد هستند.من این قضه صدام ملعون رو مثال زدم.حق باشماست.من قصد جسارت به هیچ قوم.مذهب و ملیتی رو ندارم و نخواهم داشت.من برای همه انسانها احترام قائلم از هر قوم و قبیله و دین و مذهب.چون همه آفریده پروردگارند.اما در اینجا اگر ازطرف من ناخواسته حرفی نوشته شده که باعث رنجش خاطر شما و دیگر عزیزان شده به بزرگواری خودتون منو ببخشید و عفو کنید.شرمنده ام.خوشحال میشم با من تماس بگیرید.برای شما و خونواده محترمتون آرزوی سربلندی و موفقیت در زندگی رو در هرجای این دنیا که هستید از خداوند متعال خواستارم .ممنون از شما عزیز

روزان گفت...

با سلام مجدد
من از شهر دهوك هستم.....ممنون ...منم ارزوى موفقيت و سربلندى براى شما دارم...در اولين وقت ايميل ميدم بهتون...من 24 سالمه و مدت 5 ماهه كه ازدواج كردم و قبل از ازدواج 3سال عاشق همسرم بودم كه شكر خدا به وصال رسيديم...من در شهر اصفهان به دنيا اومدم و تا 17 سالكى اونجا بودم و الان مدت 7 ساله كه به كردستان بركشتيم....راستى همسر سابقتون از كردهاى بادينى بودن يا سورانى؟؟؟؟؟؟؟و مردم كدوم استان كردستان بودند؟؟؟؟و از كدوم عشيره بودن؟؟؟؟ممنون ميشم جواب منو بدين

titu گفت...

سلام بشما.خوشحال شدم که به وصال هم رسیدید.براتون آرزوی خوشبختی دارم.در مورد سوالاتتون اگر اجازه بفرمایید بخاطر یکسری مسائل با ایمیل جواب شما رو بدم.چون ایشون در ایران زندگی میکنن و درست نیست مشخصات کاملشو در معرض دید عموم قرار بدم.نمیخوام خدای ناکرده مشکلی براش در ازدواج آیندش پیش بیاد.فقط اینو میگم برادر ناتنیش در دیانا زندگی میکنه.من در خدمت شما هستم.خوشبخت باشید.ممنونم