۱۳۸۹ تیر ۳, پنجشنبه

جکهای سری هشتم

شباهت های دختـر و پسرها:
1- هر دوتاشون فکر میکنن جامعه درکشون نمیکنه
2- به دوتاشون اگه رو بدی سوارت میشن
3- هر دوتاشون میتونن 200.000 تومان رو در2ساعت خرج کنن
4- هردوتاشون با والدینشون دعوا و درگیری دارن
5- مهمترین ویژگی هردوتاشون تغیر شخصیتشونه
6- دوتاشون در ظاهر دشمن خونی جنس مخالف هستن اما در باطن دلشون واسه برای جنس مخالف غش و ضعف میره
7- دوتاشون از دروغ متنفرن اما هیچ وقت حرف راست نمیزنن
8- دوتاشون تا سن20سالگی3بار عاشق میشن و در عشق شکست میخورن.از20 به بعد هم تو رویا سیر میکنن و تو40 سال که از رویا بیرون میان می بینن اطرافشون 5-6 تا بچه و بدبختی و بی پولی و ... هستش واسه همین این دفعه میرن تو کما و سکته میزنن!!!
9- وقتی با یه پسر یا دختر قرار میزاری باید2ساعت دیرتر به محل قرار بری تا علف زیر پات سبز نشه
------------------------------------------------------
برنامه هفتگی خانمها - همش آشپزی آخه؟
شنبه:
مرد:عزیزم امروز ناهار چی داریم؟
زن:ببین امروز قراره من و نازی با هم بریم ''فال قهوه روسی یخ زده'' بگیریم.میگن خیلی جالبه, همه چی رو درست میگه به خواهر شوهر نازی گفته ''شوهرت برات یه انگشتر میخره'' خیلی جالبه نه؟ سر راه یه چیزی از بیرون بگیر بیار!
یکشنبه:
مرد:عزیزم امروز ناهار چی داریم؟
زن:ببین امروز قراره من و نازی بریم ''کلاسهای روش خود اتکایی بر اعتماد به نفس ''ثبت نام کنیم هم خیلی جالبه هم اثرات خیلی خوبی در زندگی زناشویی داره, تا برگردم دیر شده,سر راه یه چیزی بگیر بیار!
دوشنبه:
مرد:عزیزم امروز ناهار چی داریم؟
زن:ببین امروز قراره من و نازی بریم شوی ''ظروف عتیقه''.میگن خیلی جالبه.ممکنه طول بکشه.سر راه از بیرون یه چیزی بگیر و بیار!
سه شنبه:
مرد:عزیزم امروز ناهار چی داریم؟
زن:ببین امروز من و نازی قراره با هم بریم برای لباس مامانم که میخواد برای عروسی خواهر نازی بدوزه دگمه بخریم.تو که میدونی فامیل مامانم اینا چقدر روی دگمه حساسن!ممکنه طول بکشه.سر راه یه چیزی از بیرون بگیر بیار!
چهارشنبه:
مرد:عزیزم امروز ناهار چی داریم؟
زن:ببین امروز قراره من و نازی باهم بریم برای کلاس ''بدنسازی'' و ''آموزش ترومپت'' ثبت نام کنیم.همسایه نازی رفته میگه خیلی جالبه.ترومپت هم که میگن خیلی کلاس داره مگه نه؟ ممکنه طول بکشه چون جلسه اوله.سر راه یه چیزی بگیر بیار!
پنج شنبه:
مرد:عزیزم امروز ناهار چی داریم؟
زن:ببین امروز قراره من و نازی بریم خونه همسایه خاله نازی که تازه از کانادا اومده.میخوایم شرایط اقامت رو ازش بپرسیم.من واقعاً از این زندگی ''خسته '' شدم!چیه همش مثل کلفتها کنج خونه! به هرحال چون ممکنه طول بکشه یه چیزی از بیرون بگیر بیار!
جمعه:
مرد:عزیزم امروز چی ناهار داریم؟
زن:ببینم تو واقعاً ''خجالت'' نمیکشی؟یعنی من یه روز تعطیل هم حق استراحت ندارم؟واقعاً نمیدونم به شما مردا چی باید گفت!نه واقعاً این خیلی توقع بزرگیه که انتظار داشته باشم فقط هفته ای یه بارشوهرم من رو برای ناهار بیرون ببره؟!؟!؟
امیدوارم از این مطلب طنز هم خوشتون اومده باشه.......با تشکر....علیرضا

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام.خیلی باحال بود.مخصوصا برنامه هفتگی خانمها .کلی خندیدم.مرسی

titu گفت...

سلام بشما دوست عزیز.خوشحالم خوشتون اومده.همیشه شاد باشی.ممنون از شما