۱۳۸۹ تیر ۲, چهارشنبه

از ازدواج با عشق تا جدایی با نفرت قسمت شصت

××چرا همسرم بمن نمیگه "دوستت دارم"؟××
من دیونه وار عاشق همسرم هستم.ما مدتیه که باهم زندگیمون رو شروع کردیم.مشکل اینه که او بمن نمیگه دوستت دارم درحالیکه من بارها این جمله رو بهش گفتم.شوهرم به من میگه من بهت علاقه زیادی دارم و این علاقه مندیمو در رفتارم به تو نشون میدم.
اما وقتی من ازش  میپرسم چرا به دوست داشتنش اعتراف نمیکنه میگه هرزمانی که این کار رو انجام بدم،دوست داشتن از بین میره.آیا من غیر منطقی هستم؟آیا من باید اون رو وادار به ابراز علاقه و گفتن دوستت دارم کنم یا باید بهش اجازه بدم که احساساتش رو اونجور که خودش میخواد ابراز کنه؟
---------------------------------------------
جواب: شما نمیتونین کسی رو به زور وادار به ابراز علاقه نسبت به خودتون کنین.اگه من جای شما بودم، اون رو بحال خودش میذاشتم.از توجه و دقت همسرتون به خودتون و همچنین ابراز علاقه اون در رفتارش لذت ببرین.هرزمانکه همسرتون آمادگیش رو داشته باشه مطمئن باشین که بشما میگه.آیا دوست دارین که اون دوستت دارم رو بدون اینکه واقعیت داشته باشه بشما بگه؟ اگه دوست ندارین، پس صبر کنین.....با تشکر...علیرضا

۲ نظر:

mina گفت...

salam.jaleb bod mersi

titu گفت...

سلام بشمامینا خانم.تشکر ازتون.خواهش میکنم.موفق و سربلند باشید