۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

دوتا خواهش کوچیک دارم

1- من يه نويسنده ي بي سوادی بیشتر نیستم.نه دکترم نه روانشناش.بعضی از خوانندهای عزيزي كه سوالاشون رو از طريق ايميل میفرستن و یا با تماس تلفنی راهنمایی میخوان  درمورد تحصيلات من سوال ميكنن،لازم دونستم برای رفع هرگونه سوتفاهم در اين مورد به همه عزیزان محترم رابطه اینترنت با اینجانب علیرضا عرض کنم كه،‌هيچ تحصيلاتي در زمينه ي پزشكي و روانشناسي ندارم.
2- در ابتدای نوشتن داستان واقعی زندگیم این مطلب رو عرض کردم و بازهم تاکید میکنم و تکرار میکنم اینجانب نظر خودمو فقط و فقط درباره زندگی شخص خودم و همسر سابقم بیان کردم و قصد خدای ناکرده توهین به هیچ مذهبی یا ملیتی و قومی رو ندارم و به خودم همچین اجازه ای رو نمیدم و نخواهم داد.لطف بفرمایید برای شخصیت خودتون ارزش قائل باشین و در قسمت نظرات از نوشتم الفاظ زشت خودداری کنین.ضمنا کنترل نظرات وبلاگم رو برای همین فعال کردم تا مشکلی پیش نیاد....با تشکر...علیرضا

۴ نظر:

ترانه گفت...

سلام داداشی گل خودم
واقعا متاسفم بعضی آدمها عقلشون به چشمشونه یا سواد رو فقط در داشتن مدرک می بینن به نظر من شما از صدتادکتر و روانشناس بهتر راهنمایی می کنید فکر نکنید چون داداشمی این رو میگم نه راهنمایی هاتون رو دیدم. چون تجربه زندگی خودتون رو دارید من آدمهای زیادی رو دیدم که پیش بعضی از روانشناسها رفتن روی بعضی تاکید می کنم چون همشون اینطوری نیستن و هیچ جوابی نگرفتن چون اصلا طف بلد نیست چه طوری باید راهنمایی کنه بماند.
در مورد بعضی افراد متاسفم چون توی خانوادهاشون بهشون یاد ندادن که به شخصیت خودشون و افراد جامعه احترام باید گذاشت و بعید میدونم این افراد با تذکر شما درست بشن شخصیت چیزیه که آدم اول باید برای خودش معنی کنه ولی بعضی افراد اصلا چیزی به اسم شخصیت ندارن.
الهی بمیرم داداشی خودت رو برای این افراد بی شخصیت ناراحت نکنی آبجی فدات

abbas گفت...

salam agha alireza be nazar man madrak mohem nist.mohem dark va dashtsne tajrobe dar zendegiye.darzemn onike shakhsiat nadareh va tohini mikone in tohin layeghe shakhsiat khodeshe.tashakor az zahemet shoma

titu گفت...

سلام آبجی کوچیکه خودم.شما لطف داری.من کسی نیستم.بنده ای هستم از بندهای خدا.داشتن مدرک و تحصیلات خیلی خوبه و انسان باید تا میتونه ادامه تحصیل بده.من تجربیاتمو در اختیار دوستان میزارم و هیچ مدرکی از علوم پزشکی و روانشناسی ندارم.با نظرتون در باره اینطور اشخاص موافقم.مرسی ازت آبجی کوچیکه خوبم

titu گفت...

سلام بشما عباس آقای عزیز.شما هم لطف داری بمن.تشکر ازتون.با نظر شماهم موافقم.براتون آرزوی سربلندی دارم عزیز.مرسی