۱۳۸۹ فروردین ۲۶, پنجشنبه

از ازدواج با عشق تا جدایی با نفرت قسمت نوزدهم

××نقاطي از بدن آقايون که خانومها بيشتر مورد توجهشونه××
1-ابروها
 معمولا خانمها دوست ندارن که ابروهاي آقایون مثل خودشون باشه،اما ابروهاي پر و در هم و برهمو هم دوست ندارن.اگه شما از اون دسته مردهایی هستین که ابروهای پری دارین فقط کافیه موهاي بين دو ابرهاتونو بردارين (فقط موهايي که وسط دوتا ابروتونه).
2- ناخنها
خانمهای حساس و تمیز معمولا با نگاه کردن به دستهای آقایون متوجه نظافت و بهداشت شخصی آقایون میشن. پس نزارین ناخنهای کثيف شما رو از دید خانم آدمی کثیف جلوه بده.هيچ خانمی دوست نداره، کسي اونو با ناخنهاي بد فرم و کثیف در آغوش بگيره.
3- پوست
هيچ خانمي نميتونه از لمس کردن پوست لطيف و صاف بگذره.اين دليل کافيه تا شما رو به داشتن پوستي لطيف و شاداب برای تحریک خانمتون تشویق کنه.خانمها به وسيله کرم هاي نرم و مرطوب کننده با خشکي پوستشون مبارزه مي کنن، آقايون اکثرا اين کارو انجام نميدن.اما بهتره آقایونهم اینکارو بکنن.
4- پاها
ترک پا، ناخنهای بلند انگشتاي پا، و بوي بد پاها ميتونه به راحتي خانمها رو از برقراري رابطه با آقایون پشیمون کنه.متاسفانه وقتیکه شما کفشتونو درميارين اولين چيزي که يک خانم به اون توجه مي کنه، همين موارد هستن. اگه نتونين از اين قسمت پنهان بدن خودتون به خوبي مراقبت کنين،خانم ممکنه فکر کنه شما توانايي مراقبت و نگهداري از ساير اعضاي مخفي بدنتونو هم ندارين.
5- موهای بيني و گوش
بنظرمن موي گوش و بيني يک مرد با موهای بلند پشت لب يک خانم مثل همند.يه خانم براي از بين بردن موهای پشت لبش، موم ميندازه، دکولوره ميکنه و هرکار دیگه ای که از دستش بربیاد بخاطر نظافت و زیباییش انجام میده. چرا آقایون موهای گوشها و بینیشونو کوتاه نکنن؟
6- دندانها
لبخندي با دندونهاي تمیز تحت هر شرايطي همه چيزو به نفع شما برميگردونه.
7- کمر
کمر شما مهمترين جايي که خانمها به اون توجه زيادي دارن، اگه از دسته افرادي هستين که ورزش بدن سازي مي کنين، بايد بگم که خانمها از مردهایی بيشتر خوششون میاد که بدني نرمال ، طبيعي و زيبا داشته باشن - نه خيلي چاق و به شکل هفتي و نه خيلي لاغر.
امیدوارم این مطلب هم موثر واقع بشه برای رابطه بهتر شما با همسرتون........با تشکر.........علیرضا.........

هیچ نظری موجود نیست: