۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

از ازدواج با عشق تا جدایی با نفرت قسمت بیست ودوم

×× بعد از تموم شدن رابطه جنسی با همسرمون چکار باید کنیم؟××
بعد از اینکه به اوج لذت جنسی رسیدین و بعد از تلاش زیادتون، تعجبی نداره که بخواین درازی بکشین و بعدش برای خوردن غذایکه همسرتون براتون آماده کرده (همون خانمیکه چند لحظه قبلش برای لذت بخشیدن بهش تلاش کردین) از خواب بلند میشین.
اما اگه میخواین همسرتون در کنارتون احساس امنیت و آرامش کنه، خوابیدن و چرت زدن بعد از تموم شدن رابطه اصلا کار درستی نیست.پاشو، رفیق
بیشتر مردها عادت دارن در لحظه ای که ارگاسم میشن نفس خودشونو حبس کنن و به درستی نفس نمیکشن.که اشتباهه بجای حبس کردن نفس، باید دم و بازدم خودتونوتنظیم کنین و نفس عمیق بکشین. این کار نه تنها لذت شما رو بیشتر میکنه، بلکه به شما کمک میکنه تا هوشیاری خودتونو حفظ کنین، حداقل برای مدت زمان کوتاهی.
اما اگه فراموش کردین که تنفس کنین بعد از کمی استراحت، بلند شید و یک دوش آب سرد بگیرین. این کار باعث میشه خواب آلودگیتون از بین بره و سرحال بشین.حالا نوبته اینکه کاری کنین تا همسرتون احساس کنه که برای شما یک دنیا ارزش داره.راهش اینه:
1- همسر گلتونو نوازش کنین
تعداد زیادی از خانمها بعد از تموم شدن رابطه جنسی تا حد زیادی آسیب پذیر میشن، به همین دلیل باید کاری کنین تا همسرتون بدونه که شما به اندازه قبل اونو دوست دارین و مثل گذشته براش ارزش قائل هستین. با نگاه کردن به سقف و یا تماشای تلویزیون شرایط خیلی بدتر میشه. به جای این، سعی کنین همسرتونو نوازش کنین، دستتونو روی پاهاش بذارین و به آرامی بدنشو لمس کنین، با موهاش بازی کنین. لازم نیست خیلی سکسی برخورد کنین؛ همسرتون به راحتی میتونه عطوفت، مهربانی، و توجه شما رو درک کنه و متوجه بشه.
2- تمیز کردن و حموم رفتن
بعد از اینکه مدتی درکنارهم دراز کشیدین ، وان حمومو پر از آب گرم کنین (اگه وان توی حمومتون دارین وگرنه دوش آبگرمو باز کنین) اجازه بدین وسط پاهاتون دراز بکشه و از وجود یکدیگه لذت ببرین.همسرتونو صابونی کنین، و یکم ماساژش بدین. هیچ شکی وجود نداره که همسرتون به لحظه لحظه این دقیقه ها عشق میورزه.
3- با هم شام رو درست کنین
بجای اینکه دراز بکشین و بگین: خانم جون یه چیزی برا خوردن درستکن پیشنهاد بدین که هر دو با هم شام رو حاضر کنین. میتونین مثلا وقتیکه همسرتون گوشت رو آماده میکنه، شما سبزی ها رو بشورین؛هدف اینه که شما بعد از لذت جنسی از همدیگه ، زمانی رو صرف با هم بودن کنین.
4- دو مرتبه انجام بدین
اگه دوست دارین دوباره رابطه جنسی رو با همسرتون ادامه بدین و این میل رو در همسرتون هم می بینین، از ناز کردن و بوسه شروع کنین. یه کم صبر کنین تا انرژی از دست رفته رو بدست بیارین، و دو مرتبه از اول همه چیزو تکرار کنین. از بوسیدن لبهاش شروع کنین، تمام بدنشو لمس کنین. باید کاری کنین تا تحریک بشه وعلاقشو برای رابطه مجدد با شما ابراز کنه.
5- با هم استراحت کنین
اگه همسرتون جزء اون دسته از خانمهای پرحرارته که در رابطه جنسی فعال عمل میکنه، شکی نداشته باشین که اونم  به اندازه شما خسته میشه. بنابراین میتونین بهش بگیین:چرا باهم یه چرت نزنیم؛ بعد باهم دوش بگیریم، شام رو حاضر کنیم و دوباره اینکارو تکرار کنیم. فراموش نکنین که دستهاتونو دورش حلقه بزنین تا متوجه بشه که اون شما رو به این روز در آورده.
6- تشکر کردن از همسرتون در آخر کار
رسیدن به مرحله اوج لذت خیلی خوبه، حتی میشه گفت که بی نظیره؛ اما باید همیشه به خاطر داشته باشین که وجود همسرتون باعث شده که شما به این لذت برسین. پس شما به هر صورتی که میتونین باید همسرتونو متوجه کنین که وجودش براتون ارزش داره و ازش ممنون و متشکر باشین.(البته این تشکرکردن باید دو طرفه باشه)
این موارد رو حتما به یاد داشته باشین و بهش عمل کنین تا از رابطه جنسی با همسر گلتون لذت بیشتری ببرین............با تشکر........علیرضا...........

۱۲ نظر:

سحروفرامرز گفت...

سلام و خسته نباشيد ممنون ازشما بخاطر وب زيباتون و مطالب آموزندتون كه واقعا راه درست رو نشون ميده

دخترک عاشق گفت...

سلام خوبی؟
ممنون از بازدیدت و از نظر قشنگت.
وبت جالبه راهکار های خوبی ارایه دادی.
اگه می خوایین منو با اسم دخترک عاشق لینک کنین و بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم؟
ممنون.
منتظرتم.
www.mydarling-2010.blogfa.com

samin گفت...

linket kardam

titu گفت...

سلام بشما سحر خانم و آَقا فرامرز گل.ممنون از دادن نظرتون.کاری نکردم وظیفه منه.شیرینی در زندگی شما عزیزان از همه چیز ارزشش برام بیشتره.خوشبخت باشید.

titu گفت...

سلام ممنون از شما من شما رو لینک کردم توی وبلاگ قشنگتم گفتم منو با اسم وبلاگم لینک کن××سکسکه××ممنونم از شما

titu گفت...

ممنون از شما سمین خانم

ناشناس گفت...

سلام اول ممنون از دعوتتون دوم متن خوبی بود دوباره هم بهت سر میزنم

titu گفت...

سلام من ممنونم از شما که تشریف آوردید به وبلاگ خودتون.باعث افتخاره منه.وظیفمو انجام دادم.مرسی ازشما

دخترک عاشق گفت...

سلام شما لینک شدی
ممنون
بازم منتظرتم ها ا ا ا ا ا ا ا ا

titu گفت...

سلام و تشکر که منو لینک کردی.حتما بهت سر میزنم شماهم به وبلاگ من سر بزنید.موفق و پیروز باشید

ناشناس گفت...

تشكر از مطالب آموزندت

titu گفت...

سلام خواهش میکنم من ممنونم از شما دوست عزیز