۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

حرفها و درد دلهای عاشقانه قسمت هجدهم

×× این شعر زیبا رو یکی از خوانندهای خوب و مهربون برام فرستاده.ممنونم از لطفش××
همسفر خسته ام از این همه راه
خسته از نای و نی و این همه اه
راه ، تکرار زمان است چرا
همسفر فاش بگو راز چرا
اری از ایینه ها نیست نشان
ان نشان های نهان نیست عیان
اندر این نبض ِ زمان ، گیج منم
مات و مبهوت ِ دل ِ ریش منم
هوشیارم ز دل ِ خویش چرا
ان که مستم بکند ، نیست چرا
همسفر گرچه رهایم کردی
راست گو ، ره به کجا اوردی
نکند باز به من می خندی
زین که پروانه شدم می خندی
خنده کن تا که منم سوز شوم
بنواز تا که منم کوک شوم
ره به تنهایی من می گرید
همسفر ، باش ، دلم می گرید
خُنک ان روز که اندر پیش است
دل ِ زهر خورده ی من در نیش است
باش تا سایه ای بر من باشی
وین دل زخم ، تو ، مرهم باشی

حرف منم اینه: به چشمانت بیاموز که هرکس ارزش دیدن ندارد×××عشقت رو به کسی بده که لایق عشقت باشه نه تشنه عشقت.چون تشنه روزی سیرآب میشه×××یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند.طلب عشـــــــــــــق ز هر بی سرو پایی نکنیم××× دانی که چرا راز نهان با تو نگفتم؟طوطی صفتی طاقت اسرار نداری...باتشکر...علیرضا..

۴ نظر:

ناشناس گفت...

مرسي شعرتون واقعا زيبا بود بيشتر برامون شعر بذار آقا عليرضا درضمن با حرفتم كاملا موافقم

titu گفت...

سلام و ممنون ازشما.این شعرو یکی از خوانندهای خوب وبلاگم برام فرستاده.اما بازم چشم.مرسی ازت

نسترن گفت...

گفتم خسته ام گفتي:لا تقنطوا من رحمه الله ازرحمت خدا نااميد نشيد/زمر.53/ گفتم هيشكي نمي دونه تو دلم چي ميگزره گفتي:ان الله يحول بين المرء و قلبه خدا حائل هست بين انسان و قلبش /انفال.24/ گفتم غير تو كسي ندارم گفتي:نحن اقرب اليه من حبل الوريد ما از رگ گردن به انسان نزديك تريم/ق.16/ گفتم ولي انگار منو فراموش كردي گفتي:فاذكروني اذكركم منو ياد كنيد تا ياد كنم شمما را/بقره.152/ گفتم تا كي بايد صبر كنم گفتي:ما يدريك لعل الساعه تكون توچه مي داني شايد موعودش نزديك باشه/احزاب.63/ گفتم تو بزرگ نزديكت براي من كوچيك خيلي دوره!تا اون موقع چيكار كنم گفتي:واتبع ما يوحي اليك و اصبر حتي يحكم الله كاراي كه بهت گفتم رو انجام بده تا خدا خودش حكم كنه/يونس.109/ گفتم خيلي خونسردي!تو خدايي و صبور من بنده ات هستم!يه اشاره كني تمومه گفتي:عسي ان تحبوا شيئا وهوشركم شايد چيزي كه تو دوست داري به صلاحت نباشد/بقره.216/ گفتم اصلا چطور دلت مياد گفتي:ان الله باالناس لرئوف الرحيم خدا نسبت به همه مهربونه/بقره.143/ گفتم دلم گرفته گفتي:بغض {تقديم به شما}:ممنونم از شما.

titu گفت...

سلام به شما نسترن خانم و تشکر.سربلند باشید