۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

از ازدواج با عشق تا جدایی با نفرت قسمت بیست و یکم

×× عمده ترین دروغهای زنها به مردها و شایدم برعکس ××
شما فکر میکنین همسرتون اصلا بهتون دروغ نمیگه؟یکم بیشتر فکر کنین؟نترسین دروغ گفتنهاش دلیلهاش متفاوته.شاید بخاطر حفظ رابطه خودش با شما باشه و از این دروغ گفتنهاش بعنوان حربه ای برای رسیدن به اهدافش استفاده میکنه اما نمیدونه داره راه رو اشتباه میره
1- عزیزم من هیچوقت سعی نکردم چیزیو درباره تو تغییر بدم - بنظر شما مثلا تا بحال نشده از صدای خوروپف شما عصبانی شده باشه؟مطمئن باشین در آینده میشه پس از این فرصت استفاده کنین و تا میتونین خوروپف کنین
2- عزیزم من انقدر از دوستات خوشم میاد و لذت میبرم توی جمعشون هستم - مهم نیست دوستاتون چقدر خوبو آدمهای جالبین چون این نظر شماست.احتمالا همسرتون از ته قلبش اینطوری فکر نمیکنه.یه روزی صداش درمیاد.پس تا صداش در نیومده حالشو ببرین
3- عزیزم من از انجام دادن هر کاریکه برای تو باشه لذت میبرم - این حرفها برا دلخوشیتونه و برای اوایل زندگیه تا خودشو توی دلتون جا کنه مثلا فکر میکنین همسرتون از شستن لباساتون و یا شستن ظرفهای غذا در حالیکه شما لم دادین و دارین تلویزیون نگاه میکنین خوشش میاد؟پس اگه اینطوره حالشو ببرین که تا چندوقت دیگه میفهمین وقتی بهت بگه لطفا از این به بعد خودت جورابهای بد بوتو بشور
4- عزیزم من خانوادتو مثل خانواده خودم دوست دارم - زنها فکر میکنن توی تظاهر کردن خیلی ماهرن اما مطمئن باشید اکثرشون قلبشون اینه نمیگه و فقط زبونشونه که داره کار میکنه.اگه باور نمیکنین ایندفعه که خانوادتونو برا شام دعوت کردین منزلتون با دقت به ماهیچه های صورت خانمتون نگاه کنین و متوجه خندهای مصنوعیش باشین
5- عزیزم من عاشق ورزشم - این جمله معمولا یکی از ابتدای ترین جملاته که مخصوصا توی اولین ملاقاتها گفته میشه.مثلا خودشو عاشق فوتبال میدونه تا بشما نشون بده چقر باهاتون هم عقید است و با دخترهای دیگه فرق داره حالا اگه اون واقا جزو نوادر روزگار نباشه و واقعا عاشق فوتبال باشه بعداز مدتی ازتون بخاطر تماشای فوتبال ایراد میگیره
6- عزیزم هیکلم چطوره؟اگه بگی چاق شدم اصلا نارحت نمیشم - اینو بدونین اصلا همچین چیزی امکان نداره.اگه شما از همه چیزش  مثل سلیقه آشپزی و...تعریف کنین اونو خوشحال میکنین.حالا فقط کافیه از هیکلش بد بگین.خودتونو برا جنگ جهانی سوم آماده کنین
7- عزیزم تو راست میگی حق با توست - توی مشاجرهای زمان دوستی و نامزدی همیشه و در اکثر موارد دخترها حقو میدن به پسرها.اما در زندگی مشترک در حقیقت کلمه حق باتوست معادل کلمه خفه شو است و خانم میخواد فقط بحثو با شما تموم کنه
8- عزیزم من اصلا ناراحت نمیشم به بقیه نگاه کنی و توجه داشته باشی - در اوایل زندگی و یا دوستی خانمها برای بی تفاوت نشون دادن خودشون از چنین جمله هایی استفاده میکنن.اما به مرور زمان عصبانیتو میشه توی چهرشون دید.البته این طبیعیه شما خودتونو جاش بذارین و فکر کنین خانمتون داره به یک پسر خوشگل نگاه میکنه چه حالی میشین؟
9- عزیزم پول و مادیات برام اصلا اهمیت نداره - مبلغ حساب بانکیتون شاید براش اصلا مهم نباشه اما استقلال مالی شما خیلی براش مهمه.ممکنه یه روی شما نیاره اما مطمئن باشین که همینطوره
10- عزیزم ناراحت نباش این چیزها برای همه اتفاق می افته - توی زندگی همه ما لحظهای سخت زیاد پیش میاد و همسرتون از این جمله برای دلداری شما استفاده میکنه.به هرحال اصلا مهم نیست.مهم اینکه خانمتون شمارو از بین بقیه برای خودش انتخاب کرده
11- عزیزم من که بهت دروغی نگفتم که همش منو دروغگو فرض میکنی - این مساله بیشتر بین دوست دخترها و دوست پسرها اتفاق می افته.دلیلش اینه که یکی از طرفین خودشونو زرنگ میدونن و طرف مقابل رو احمق فرض میکنن.شما اگه میخواین مچشونو بگیرین باید مثل خودش نباشین به حرفهاش با دقت گوش کنین و به خاطر بسپارین اما در یک موقعیت مناسب درباره حرفهای گذشتش ازش سوال کنین خواهید دید از دروغیکه بشما کفته بود اصلا یادش نمیاد و خیلی با پررویی میزنه زیر حرف خودش حتی اگه شما صداشو ظبط کرده باشین.یا چندتا خط داره و دائما با یکی اس بازی و یا صحبت میکنه اگه شما بفهمین خیلی واضح میزنه زیرش و شما رو دروغگو میکنه و یا بهونه قطع شدن ناگهانی آنتن موبایلو میاره.یا داره با خانوادش صحبت میکنه یا با دوستش تک بازی میکنه و....اینجور آدمها بجایی نمیرسن و همه ترکشون میکنن
خواستم با نوشتن این مطالب دیدتونو نسبت به زندگی و دوستی باز کنم امیدوارم خوشتون اومده باشه.......با تشکر.....علیرضا....... 

۲ نظر:

نسترن گفت...

سلام.خواهش ميكنم تو اخر حرفتون ذكر كنيد كه بعضي از خانوم ها واقعا عاشق همسرانشان هستند و از اين خلايق ندارند.ممنونم از شما.

titu گفت...

سلام بشما.من این مواردو کلی نوشتم نسترن خانم.منظورم شخص نیست.حالا اگه شما فکر میکنید جزو یکی یا چند تا از این دسته هستید گناه من چیه؟من قصد توهین به شخص خواصیو ندارم.کلیه مطالب وبلاگم گروهیست نه شخصی.اینم بدونید آدم اگه از تعریف خوشش میاد از انتقادم باید خوشش بیاد.مرسی از شما