۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

حرفها و درد دلهای عاشقانه قسمت پانزدهم

×× خاصیتهای بوسه توی روابط عاطفی زوجین ××
 بوسیدن هنره و نشون دهنده عشق و محبت.اگه چشم راه ورود به روح و قلبه، میشه گفت که لب هم راه ورود به ذهن و احساسه. ما افکارمونو با یه لبخند انتقال میدیم، عشق رو توی کلمات وعلاقه مونوبا بوسه ابراز میکنیم .
بوسه وقتیه که زوجین برای اولین بار به هم نزدیک میشن، پس کاملاً طبیعیه که دوتاشون یکم اضطراب داشته باشن و عصبی.بوسه یک عمل کاملاً دو طرفه است؛تا ندی نمیتونی بگیری و برعکس.وقتیکه احساس میکنی دوست داری همسرتو ببوسی این کارو انجام بده، لازم نیست صبر کنی.اونو ببوس .زیبایی بوسه اینه که در همه ی زبانها و مذهبها قابل درکه.گفته شده اولین بوسه عاشقونه برمیگرده به 1500 سال قبل از میلاد مسیح در هند.
اما بوسه ای که امروزه به این شکل رواج پیدا کرده، برای اولین بار درمیون رومی ها شکل گرفته.انواع بوسه ها:1- بوسه از روی دوستی 2-بوسه از روی احساس عشق و محبت 3- بوسه عمیق
بوسیدن به طور طبیعی باعث میشه تا ذهن بهتر کار کنه و درهنگام بوسیدن احساس خوبی به ما دست بده زمانیکه در وضعیت بوسیدن قرار میگیرین،غدد موجود در داخل دهان و جداره لبها ماده شیمیایی را ترشح میکنه که همین ماده باعث ایجاد تمایل فرد به ادامه بوسیدن میشه.به گفته پزشکان افرادی که هر روز صبح قبل از ترک کردن خونه، همسر خودشونو می بوسن کمتر دچار بیماری میشن و کمتر عصبی میشن در محل کارشون.اگه شما میخواین خوشحال، سلامت، و موفق، باشین وعمر طولانی داشته باشین، باید کسی رو که دوستش دارین هر روز صبح، قبل از اینکه از خونه به طرف محل کارتون برین، بوسش کنین.یک بوسه عاشقونه، بهترین روش برای ریلکس شدن و از بین بردن استرسه.زمانیکه لبها در حالت بوسیدن قرار میگیره، دهنتون حالت لبخند زدنو به خودش میگیره ، وغیر ممکنه که یک نفرهم لبخند بزنه و هم استرس داشته باشه.در حین بوسیدن میتونین نیازهای جنسی همسرتون رو ارزیابی کنین و ببینین تمایلی به ادامه بوسیدن و در نهایت شروع رابطه جنسی رو با شما داره یا نه.در زمان بوسیدن، خوشحال هستین، و وقتی هم که خوشحال باشین احساس خوبی نسبت به خودتون و همسرتون پیدا میکنین و این بوسیدن باعث افزایش اعتماد به نفس هم میشه.
اینم فواید بوسیدن که امیدوارم خوشتون اومده باشه و بهش عمل کنین تا همیشه شاداب و سرحال باشین..........با تشکر.........علیرضا...........

۴ نظر:

همايون گفت...

مرسي از شما

titu گفت...

سلام خواهش میکنم همایون جان.من ممنونم از شما که لطف کردید نظر دادید

ناشناس گفت...

همسفر خسته ام از این همه راه

خسته از نای و نی و این همه اه

راه ، تکرار زمان است چرا

همسفر فاش بگو راز چرا

اری از ایینه ها نیست نشان

ان نشان های نهان نیست عیان

اندر این نبض ِ زمان ، گیج منم

مات و مبهوت ِ دل ِ ریش منم

هوشیارم ز دل ِ خویش چرا

ان که مستم بکند ، نیست چرا

همسفر گرچه رهایم کردی

راست گو ، ره به کجا اوردی

نکند باز به من می خندی

زین که پروانه شدم می خندی

خنده کن تا که منم سوز شوم

بنواز تا که منم کوک شوم

ره به تنهایی من می گرید

همسفر ، باش ، دلم می گرید

خُنک ان روز که اندر پیش است

دل ِ زهر خورده ی من در نیش است

باش تا سایه ای بر من باشی

وین دل زخم ، تو ، مرهم باشی

titu گفت...

سلام بشما و خبلی خیلی تشکر از شعر زیباتون عزیز من شرمنده کردین.ممنونم