۱۳۸۹ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

حرفها و درد دلهای عاشقانه قسمت بسیت ودوم

××دلیلهای عمده دروغ گفتن مردها به زنها شایدم برعکس××
اکثر مردها نظرشون اینه که توی خیلی از موارد گفتن حقیقت به همسرشون نه تنها مشکلی رو حل نمیکنه بلکه مشکل سازتر هم میشه و نظرشون اینه که بیشر خانمها از چیزهایی که واقعا بی اهمیته زود ناراحت میشن.حالا به موارد زیر دقت کنین:
1- بعضی از زنها تحمل شنیدن حقیقتو ندارن:
بعضی وقتها دوست و یا همسرتون خیلی حساسن و نمیتونن به این فکر کنن که شما به خودتون متکی هستین و بهشون وابسته نیستین
2- دروغ گفتن آسون تره:
خیلی آسونه به نامزتون بگین که برای کادوی تولدش فقط و فقط برای اینکه خوشحالش کنین مجبور شدین پول قرض کنین تا این کادوی گرون قیمتو براش بخرین.چون بیشتر خانمها از شنیدن اینجور حرفها خوششون میاد
3- قدرت نمایی:
توی اکثر رابطه ها مرد بودن به معنی کنترل داشتن روی همه اموره.حتی اگه در ظاهر اینجور نباشه.چون اکثر زنها مردشونو اینجوری دوست دارن.
4- دروغ گفتن براشون مثل یک تفریح شده و عادت کردن:
مثلا دیر میرسین خونه اگه واقعیتو به همسرتون بگید که دیدن بازی فوتبال تیم مورد علاقتون به وقت اضافه کشیده اونوقته که جنگ جهانی شروع میشه اما کافیه بجاش بگین لاستیک ماشین پیر مردی پنجر شده بود شما کمکش کردین تا عوض کنه اونوقت از این کار انسان دوستیتون تشکر هم میکنه
5- دروغ جلوی نا امید شدن همسرمو میگیره:
بخاطر اینکه همسرم از من نا امید نشه که مثلا امشب باید توی جمع خانوادگی شرکت میکردم اما به دلیلی نتونستم و دلیل من براش قابل قبول نیست باید دروغی بگم تا قبول کنه حرفمو و از من هم نا امید نشه
6- شجاعت:
با اینکه خانمها اکثرا میگن من ترجیح میدم حقیقتو بشنوم نه داستانتو.بعضی وقتها مساله خیلی جدیتر از این حرفهاست اینجاست که باید دروغ بگم چون دروغ گفتن یک راه نیست بلکه تنها راهه چون دوستش دارم و نمی خوام از دستش بدم
7- دروغ ناراحتی های بعدی دنبالش نداره:
دروغ گفتن من برای حفظ رابطه نیست توی خیلی از موارد دروغ من باعث میشه قلبش نشکنه.مثلا ازم سوال میکنه من چطورم؟روژ لب قرمزم به لباس بنفشم میاد؟اینجا مجبور نیستم راستشو بگم و قیافه ناراحتشو تا چند روز تحمل کنم
8- با یک دروغ میتون به مهمونی که دوست ندارم نرم:
وقتی دوست ندارم برم مهمونی دوستای نامزدم یا حوصله حرف زدن تلفنی رو باهاش ندارم یک دروغ میگم و خودمو راحت میکنم مثلا دل درد گرفتم الان بیمارستانم یا داشتم میومدم مهمونی تصادف کردم به توهم نگفتم تا شادیت توی مهمونی بهم نخوره
9- دروغ خیلی خوبه:
گاهی در شروع رابطه دونفر برای خوب جلوه دادن خودشون بهم علاوه بر خوش زبونی دروغ گو بودنم از دیدشون خیلی خوب و مفیده برای جلب اعتماد طرف مقابلش
10- دروغ گفتن خطرات رو کم میکنه:
با دروغ گفتنم به همسرم یا دوستم خیلی از خطرها از سرم گذشته.
نظر شخص خودم اینه:دروغ گفتن شاید در بعضی موارد مخصوصا در زندگی مشترک نه دوستی باهم خوب باشه مثلا مورد 7 موارد بالا اما در دوستی ها دروغ گفتن دو دوست که میخوان باهم ازدواج کنن اصلا درست نیست چون باعث بی اعتمادی میشه و رابطشون روز به روز سردتر میشه و آخرش بای بای یعنی جدایی از هم.زندگی که از همون اول بر پایه دروغ درست بشه حتی اگر به ازدواجم هم ختم بشه اون زندگی نه تنها شیرین نخواهد بود بلکه مطمئن باشید روزی ازهم خواهد پاشید.من خودم از دروغ تنفر شدید دارم و آدم رکی هستم و بخاطر همین رک بودنم در خیلی از موارد شاید ضرر هم کردم اما باز دروغ نمیگم چون نظرم اینه اون ضرر بهتر تا چوپان دروغ گو شدن در نظر مردم و فامیل و....بعضی از دوستی ها بخاطر ترسه از دست ندادن همدیگه دروغهای زیادی بهم گفته میشه که اشتباه همیشه راستگو باشین حتی اگر بقیمت از دست دادن زندگیتون تموم بشه چون سر بیگناه پای دار میره اما بالای دار نمیره.............با تشکر..........علیرضا

۲ نظر:

نسترن گفت...

سلام و خسته نباشيد به شما فقط ميتونم بگم ممنونم از شما همين...

titu گفت...

سلام نسترن خانم.لطف درید بمن.من هم ممنونم از اینکه همه جا شاهد نظرات خوبتون هستم لطف میکنید ادامه داستان زندگیتونو بفرستید ممنون میشم.موفق باشید