۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه

حرفها و درد دلهای عاشقانه قسمت بیستم

×× حرفهایی که مردها هیچوقت دوست ندارن بشنوند××
البته میشه گفت بعضی از موارد زیر مشترکه بین مردها و زنها ولی بیشتر این جملاتو خانمها بیان میکنن تا آقایون
1- من هنوز با تمومه دوست پسرهای قبلیم دوستم:
این بنظر من خوبه دوستی و احترام گذاشتن به دیگران بدون داشتن نظری روش هیچ اشکالی نداره حتی اگه دوست پسرهای قبلی باشن.شما میتونید توی جشن عروسیتونم دعوتشون کنید.اما مساله اینه بر خلاف تصور خانمها که خودشونو حساس میدونن و اکثرشون مردها رو کمتر از خودشون حساس تصور میکنن.مردها جنس مذکر دیگه ای رو رقیب خودشون میدونن حتی اگه شما هیچ احساسی نسبت بهشون نداشته باشین و با این جمله دوست پسرهای قبلیم نمیتونن کنار بیان و تصورشون اینه که اونهم یه روزی میشه جزو دوست پسرهای قبلی شما
2- چرا برای من دیگه گل نمیاری:
 مردها اکثرا اینجورین که همه تلاششونو میکنن تا توی دو یا سه هفته اوایل آشنایشون با شما محبتشونو ابراز کنن.اکثرا بر این عقیده اند که عشقشون اونارو برای خودشون میخواد نه برای گل و مادیات
3- وقت داری باهام حرف بزنی:
این جمله معمولا نشون میده مرد اشتباهی کرده.باخودش میگه باز چی شده.منکه به دختر دیگه ای نگاهم نکردم.روز تولدت دوستمم یادمم که نرفته.و...و با شنیدن این جمله خودشونو برای جرو بحث آماده میکنن
4- من برنده شدم یه بار دیگه بازی کنیم:
این برنده شدن شما توی بازی نیست که مرد رو آزار میده اشتباه نکنین.مردها اصولا از بازنده بودن متنفرن و همیشه خودشونو توی رقابت می بینن.چون رقابت و برنده شدن از همون اول توی وجود مردها بوده پس انتظار نداشته باشین از مردتون که با بردن شما خوشحال بشه
5- من همه رازهامو به بهترین دوستم میگم:
اکثر خانمها عادت دارن که رازهاشونو به دوست مورد اطمینانشون بگن.دوستشون به برادرش میگه و.....همه دنیا از راز بین اون 2نفرباخبر میشن که اصلا کار درستی نیست اینو بدونین که مردها هم اندازه زنها برا خودشون رازهای زیادی دارن اما توی دلشون نگه میدارن که از همه جا امنتره
6- ای شکم گنده من شکمت خیلی بامزست:
هیچوقت این جمله رو نگین به مردتون.مردها شاید بشه گفت از زنها حساسترن روی هیکلشون
7- بنظرت آیندمون چی میشه:
شلید منظور شما این باشه که فردا سینما بریم یا آخر هفته بریم رستوران.اما چرا مردها دوست ندارن درباره آینده رابطشون با شما فکر کنن؟شاید دلیلش این باشه که اگه یه روزی با شما صحبت نکن و یا از شما جدا بشن براشون ضجر آوره
8- فلان مرد بازیگر یا فوتبالیست خیلی دوستداشتنیه:
چون مردها در طول زندگیشون خودشونو در رقابت میبینن و از اینکه فکر کنن شما از فلان بازیگر یا فوتبالیست خوشتون میاد و خودشونو با اون مقایسه میکنن براشون آزار دهندست و با خودشون فکر میکنن قلب شما با اون نیست
9- بنظرت اون دختره خوشگله:
مردها یادگرفتن که سوالهایی که شما ازشون درمورد زنهای دیگه میپرسین جواب روشنی بهتون ندن چون فکر میکنن هر جوابی بهتون بدهند آخرش بازنده اند مکثلا اگه بگه آره خیلی بامزه است شما میگید ازت متنفرم.اگه بگه بد نیست اما تو خوشگلتری ازش میگید دروغ نگو و....
10- شاید ما برای هم ساخته نشدیم:
واقعا با خودتون فکر میکنین هیچ آدمی(چه زن و چه مرد)از شنیدن این جمله خوشش میاد؟هر چقدر هم که شما این جمله رو با ادب بگید اما آخرش معنی این جمله اینه که برای من شانس بهتری هم هست.بنظر من بجای این جمله فقط کافیه بگین از این رابطه خسته شدم و مقدمه چینی نکنین
امیدوارم مورد توجه خانما واقع بشه تا از این جمله ها در ارتباط با همسرشون یا دوست پسرشون استفاده نکنن.......با تشکر.......علیرضا........

۶ نظر:

داريوش گفت...

آخ كه حرف دل من و زدي مرسي آقا عليرضا

titu گفت...

سلام داریوش جان بقول لوطی ها چاکرتیم داش خیلی مخلصیم

نسترن گفت...

(سلام)چيزهاي بدي نبود اگه بتونن تو زندگيشون استفاده كنن و ازش عبرت بگيرند خوب تر هم ميشه من خودم هم استفاده ميكنم!دو دوست در بياباني عبور مي كردند بين راه سر موضوعي اختلاف بين انها به وجود امد و با هم مشاجره كردند يكي از انها از سر خشم بر چهره ديگري سيلي زد دوستش كه سيلي خورده بود سخت ازرده شد و بدون انكه چيزي بگويد روي شن هاي بيابان نوشت((امروز بهترين دوست من بر چهره ام سيلي زد)) ان دو كنار هم به راه خود ادامه دادند تا به يك ابادي رسيدند تصميم گرفتند قدري انجا بمانند و كنار بركه اب استراحت كنند ناگهان كسي كه سيلي خورده بود لغزيد و در بركه افتاد نزديك بود كه غرق شود كه دوستش به كمكش شتافت و او را نجات داد بعد از انكه از غرق شدن نجات يافت بر روي صخره سنگي اين جمله را حك كرد((امروز بهترين دوستم جان مرا نجات داد))دوستش با تعجب گفت:((بعد از انكه من با سيلي تو رو ازردم تو ان جمله را روي شن هاي صحرا نوشتي ولي اين جمله را روي صخره حك مي كني؟)) ديگري لبخندي زد و گفت:((وقتي كسي ما را ازار مي دهد بايد روي شن هاي صحرا بنويسيم تا بادهاي بخشش ان را با خود ببرند ولي وفتي كسي در حق ما محبتي مي كند بايد ان را روي سنگ حك كنيم تا هميشه باقي بماند و هيچ بادي نتواند ان را از يادها ببرد)) پس محبت ديگرن را از ياد نبريم و ازارهاي انها را به باد فراموشي بسپاريم!!!باتشكر

نسترن گفت...

زنها چيرو هيچ وقت دوست ندارند از شوهر يا دوست پسرهاشون بشنوند؟؟؟ كمي هم به فكر زنها باشيد!!!

titu گفت...

سلام ممنون ازاین داستان کوتاه و آموزندت مرسی

titu گفت...

سلام مجدد بشما اگر یکم بیشتر به نوشته هام دقت کنی و کامل مطالعه کنی جواب سوالت اونجاست نسترن خانم.مرسی از دادن نظر