۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

از ازدواج با عشق تا جدایی با نفرت قسمت بیستم

×× نظرتون و عکس العملتون با گذشته جنسی همسرتون چیه و چطوره؟××
دختر خانمها و آقا پسرهاییکه در زمان مجردیشون نه اینکه ازدواج کرده باشن و جدا شده باشن رابطه ی جنسی داشتن، توی زندگی زناشویی شون به مشکل برمیخورن و روی بیشتر جنبه های زندگی زناشویی آیندشون تاثیر منفی میذاره.بیشتره افرادیکه ازدواج میکنن، سابقه ی روابط جنسی خودشونو وارد زندگی زناشویی می کنن. وبه نظر من فقط با صحبت کردن درمورد این مشکلات کاری از پیش نمیره ،ومشکلات این ازدواج ها حل نمیشه.پس راهش اینه:
1- اعتراف کنین
اعتراف کردن نه تنها برای روح، بلکه برای ازدواجتون هم خوبه. اگه همسرتون ندونه که شما قبل از ازدواج باهاش، با کس دیگه ای هم رابطه ی جنسی داشتین، مطمئن باشین که دوست داره بدونه.همسرتون باید بدونه که دلیل درگیریهای روابط جنسیش با شما مربوط به گذشتتونه یا نه. اگه شما دوست دارین با همسرتون واقعا صمیصی باشین، پس باید همه چیزو دررابطه با خودتونو بهش بگین و ترسی نداشته باشین.از این بترسین بعد از ازدواج باهم بطور ناگهانی از گذشته شما باخبر بشه اونوقته که شما در نظرش آدمی دروغگو و خائن جلوه میکنین و تازه اول کاره.همسرتون شاید از شنیدن گذشته شما توی اون لحظه ناراحت بشه اما مطمئن باشین با خودش میگه این نشونه روراستی و پاکیه همسرمه.گذشتش مهم نیست.مهم از الان به بعده که بهم وفادار بمونه.البته منظورم این نیست که همه ی جزئیات مربوط به گذشته ی خودتونو از سیر تا پیاز تعریف کنین، فقط گفتن مسائل اصلی کافیه.با اینکار بهش نشون میدین که هیچ چیزو ازش مخفی نکردین.
2- تفاوت قائل نشین
گاهی افراد درحالی ازدواج می کنن که در گذشته با افراد دیگه ای رابطه ی جنسی داشتن. حتی اگه بدونین که همسرتون هم مثل خودتون در گذشته رابطه جنسی داشته نباید ناراحت بشین و تفاوتی قائل بشین.اما سخته کنار اومدن باهاش.دلیل اینکه با شنیدن این مسئله ناراحت میشیم، به خاطر حسیه که خدا در همه ی ما قرار داده و دوست داریم طرف مقابلمون تمام و کمال برای ما باشه.زمانیکه متوجه میشیم یکی دیگه همسرمونو تجربه کرده ،احساس میکنیم به ما خیانت شده.احساس می کنیم کسی چیزی را که فقط متعلق به ما بوده از ما دزدیده .و به هیچ وجه دوست نداریم همسرمون رو با کسی شریک بشیم، حتی اگه جریان رابطه برای سالهای قبل از آشنایی با همدیگه باشه.بنابراین، باید این حق امتیازو به همسرمون هم بدیم. باید سعی کنیم لحظاتی رو باهاش بگذرونیم که هیچ کس دیگه ای قبلاً باهاش تجربه نکرده.
3- به رابطه ی بین زندگی جنسیتون و احساسیتون دقت بیشتری کنین.
زندگی جنسی شما نشونه سلامت کلی شما در رابطه شما با همسرتونه.اگه با تصور رابطه جنسی با همسرتون احساس آرامش و راحتی میکنین، یعنی که رابطه تون در وضعیت خوبیه. اما اگه در این رابطه فکرتون منفی باشه، به غیر از مشکلات جسمی از قبیل مریضی.عفونت و...، به این معنیه که شما و همسرتون از نظر احساسی بسیار از هم فاصله دارین.وقتیکه رابطه ی شما در وضعیت خوبی باشه،نتیجش رابطه ی جنسی خوبه.هر دوتون احساس  آرامش میکنین و این رابطه جنسی باعث بهتر شدن سلامت روحی و احساسی شما میشه.در ضمن سلامت جنسی و احساسی خودتون و همسرتونو در نظر بگیرین که خیلی مهمه.
امیدوارم این راهها هم بتونه در زندگی شما موثر باشه..........با تشکر......علیرضا........

۲ نظر:

ناشناس گفت...

فكر بازي داريد خوشحالم از آشنايي با شما و وبتون

titu گفت...

سلام و ممنون از لطفتون.غریبه آشنا