۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

حرفها و درد دلهای عاشقانه قسمت دهم

××× قرار ملاقات عاشقونه با همسر گلتون ×××
شما دوسـت دارین ایــن شب جمعه رو چطوری با همسر گلتون بگذرونین؟؟؟؟؟
بنظر من یک قرار ملاقات عاشقونه با همسرتون چطوره؟؟؟؟؟؟؟
متاسفانه زندگی بیشتر خانم ها فقط در کار بیرون و کار توی خونه و مـراقـبـت از بـچه ها خلاصه میشه و خیلی کم پیش میاد که وقتی برای خودشون و همسرشون داشته باشن. جالبه بدونید طبق تحقیقی که روی تعدادی زن بین سن 25تـا 65سـال انـجــام شده، 81 درصد از این خـانـم هـا گفتن که فعالیتهای دیگه در زندگیشون همیشه به رابطه جنسی و احساسیشون نصبت به همسرشون اولویت داشته.
مشکل اینجاست که افراد نمیتونن در زندگی خودشون کارها رو اولویت بندی کنن.عشق چیزیه که نیاز به مراقبت و پرورش داره.چیزی نیست که به خودی خوداتفاق بیفته.
وجود بچه ها یکی از مهمترین عوامل قطع ارتباط و دوری زن و شوهرها ست(بر خلاف تصور خیلی ها).متاسفانه توی فرهنگ ما، توجه اصلی به بچه هاست و زوجین گرامی فکرمی کنن باید همه ی اوقات بیکاری خودشونو به فرزندهاشون اختصاص بدهند.اما به خاطر فرزندانشون هم که شده باید وقتی رو به همدیگه اختصاص بدهند.اگه نتونن وقتشونو با هم بگذرونن، قادر به ایجاد فضای محبت و دوستی در خانواده نخواهند بود.
حالا با خودتون فکر کنین آخرین باریکه با همسرتون یک قرار ملاقات عاشقونه گذاشتید کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟
جوابه اکثرتون اینه:"نمیدونیم" شما باید این درک رو داشته باشین که برای حفظ استحکام زندگیتون، لازمه زمانی روعاشقونه درکنار هم باشین.
بشما توصیه میکنم که یک شب در هفته رو برای باهم بودن قرار بگذارین تا از بودن کنار هم لذت ببرین.بدون اینکه چیزی مزاحمتون باشه.مطمئن باشین تاثیری که اینکار توی زندگیتون میزاره غافلگیرتون میکنه. این راه از هرمشاوره و درمانی بهتره و بیشتر نتیجه میده.احتیاج به زیاد خرج کردنم نداره.راهش خیلی خیلی آسونه.
حالا چطوری می تونیم زمانی رو به تنهایی در کنار همسرتون باشین وقتی، 1- بچه دارین، 2- وقت ندارین، 3- پول زیادی برای خرج کردن ندارین؟؟؟؟؟ شام توی یک رستوران شیک با گروه ارکست زنده برا چنین شبی عالیه.نه؟؟؟ اما واجب نیست برا چنین شبی اینقدر خرج کنی..حتما راههای بهتر و ارزونتری هم هست.موارد زیراز جمله کارهایه  که می تونین برا این شب ازش استفاده کنین:
1- شب جمعه بچه ها رو یک ساعت زودتر از زمان همیشگی بخوابونید و این یک ساعت اضافی رو باهم و کنار هم باشین.
2-اگه فکر میکنین با درآمدی که دارین نمی تونین برا فرزندانتون پرستار بگیرین، به افراد دیگه فکر کنین، مادر و پدر خودتون، زن و شوهرهمسایه که بچه ندارن و خیلی افراد دیگه شاید بتونن اونروز از فرزندتون مراقبت کنن.زیاد سخت نگیرید.
3-با هم برا پیاده روی به پارکه نزدیک خونتون برین.
4-به یک کافی شاپ برین و ساعتی رو کنار هم بگذرونین.
5-یک پازل یا جورچین بخرین که هیچکدومتون قبلاً انجام  ندادین و با هم اونو درست کنین و بچینین.
البته این کارها بستگی به سلیقه خودتون داره که چند وقت یکبار چنین برنامه ای برا خودتون ترتیب بدین به خودتون و شیوه ی زندگیتون بستگی داره. بعضی زوج ها هفته ای یکبارو از این قرارها باهم میگذارن بعضی یک هفته درمیون و خیلی ها هم فقط ماهی یکبار. شما نباید به کمیت این بیرون رفتن ها توجه داشته باشین، توجه شما باید به کیفیت اون باشه. مهمترین چیز در بقای عشق در یک رابطه اینه که دو طرف بتونن ساعتی خوش رو باهم بگذرونن. نباید خودتونو بخاطربرنامه ریزی برا این شبها محدود کنین. فقط کافیه ساعاتی رو با روحیه ی عالی و عشق کنارهم بگذرونین. باید بتونین هرروز همدیگه رو ناز و نوازش کنین، همدیگه رو با اسم های مستعار صدا کنین واز همدیگه تعریف کنین. باید همیشه فکر کنین که تازه باهم آشنا شدین وعشق وعلاقه تون رو با همون گرمی و ذوق وشوق روز اول آشنایی بهم ابراز کنین.
در آخرهم بهتون اطمینان میدم با خوندن این مطلب و انجامش خواهید دید که چطورعشق و محبت دوباره در رابطه زناشوئیتون جاری میشه وهر روز براتون روزی تازه ونو خواهد بود و از زندگی تکراری خبری نیست.به امید خوشبختی برای همه زوجها.........با تشکر.........علیرضا............

۴ نظر:

نسترن گفت...

اگه بميري اين روزاهمون كه خيلي عزيزه خيلي دوست داشته باشه يكي دو روز اشك ميريزه اون كه ديگه عاشقته يه هفته مشكي مي پوشه بعدم تورو يادش ميره با يكي ديگه ميجوشه اگه بميري اين روزاكك كسي نمي گزه كسي واسه مراسمت حلواي مفت نمي پزه كسي به پات نميشينه كسي به پات نمي مونه بعد دو سال هيشكي واست فاتحه هم نمي خونه تا زنده اي و محتاجي محبت همه كمه همچنين يكي كه مي ميره عزيز ميشه واسه همه اون وقتا تا يكي ميمرد از گريه بود صورتها خيس حالا هزار تا ميميرن عين خيال هيشكي نيست.ممنونم از شما.

titu گفت...

سلام بشما نسترن خانم بازهم که منو شرمنده کردید.خیلی زیبا بود.ممنون از نظر لطفتون به من.موفق باشید

سارا و بهنام گفت...

سلام آقا عليرضا واقعا نميدونم راه تشكر از زحمات شمارو من و همسرم از روزيكه با وب شما آشنا شديم رابطمون خيلي خيلي باهم خوب شده دلمون ميخواد به شهرما تشريف بياري در خدمت شما باشيم.خواهش ميكنم قبول كن

titu گفت...

با سلام و تشکر از شما زوج خوشبخت.بخدا این بهترین خبری بود که بمن دادید دلمو شاد کردید.متاسفانه اکثر خوانندهای وبلاگم حتی به خودشون زحمت یک نظر دادنو نمیدن.من محتاج نظر دادن کسی نیستم اما نظر دادن در قسمت نظرات نشونه شخصیت آدمه.همینکه نظر قشنگتونو با این خبر خوش بمن دادید برای من بهترین تشکره.به دیده منت سارا جان و بهنام گلم حتما خدمتتون میرسم.ضمنا جواب ایمیلتونم الان دادم.مرسی بخاطر دادن آدرستون و شماره تماستون.حتما باهاتون تماس میگیرم.بازم ممنونم.شادم کردید.خوشبخت باشید