۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

حرفها و درد دلهای عاشقانه قسمت سیزدهم

××اینم راههای موفقیت در عشق و دوستی××قسمت دوم××
13- من دوست دارم همسرم به من اعتماد داشته باشه...راهش اینه:همیشه گذشتتونو بخاطر بیارین تا برای آینده امید داشته باشین.به آرزوهای همسرتون گوش کنین و بهش کمک کنین تا به آرزوهاش برسه.وقتی به خواسته هاش میرسه به همسرتون توجه کنین و تشویقش کنین.اگه مشغله کاریتون زیاده با مهربونی به همسرتون بفهمونین و در عوضش توی یک فرصت مناسب جبران کنین
14- من دوست دارم با همسرم رابطه ای آروم داشته باشم و از دادو فریاد متنفرم...راهش اینه:سعی کنین با همدیگه بحث نکنین و با آرامش باهم صحبت کنین که در اینصورت هردوتاتون اعصابی آروم دارین.بجای دادو فریاد کردن سعی کنین علت اختلافتونو پیدا کنین و اگه اشتباه از شما بود بدون داشتن غرور و لجبازی عذرخواهی کنین و به همین راحتی موضوع رو تمومش کنین و اگه اشتباه از همسرتون بود معذرتخواهیشو زود قبول کنین و چون به اشتباهش اعتراف کرده و قبولکرده دیگه دلیلی نداره عصبانی باشین
15- من دوست دارم همسرم منو همونطور که هستم قبول کنه...راهش اینه: من یه انسانم نه یک تیکه سنگ که هرطور دلت بخواد منو بتراشی.هیچوقت سعی نکنین علاقه ها و خواسته های ذاتی همسرتونو برای اینکه دلخواه شما بشه تغییر بدین.مثلا اگه از غذای شیرین بدش میاد بهش اسرار نکنین به زور بخوره.یا وقتی میخواد به خواستگاری شما بیاد شما اصلا سر خود از طرف اون حرفی نزنید و چیزیو از خانوادتون پنهان نکنین و بذارین همونطوری که هست خانوادتون اونو قبول کنن.
16- من دوست دارم همسرم به ظاهرش اهمیت بده...راهش اینه:به خوتون برسین.هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی.هرکاری میتونید برای زیباتر شدن در نظر همسرتون برای انجام بدین نه برای مردم و تیپ زدنتون برا بیرون خونه باشه اما توی خونه بقول خومون شلخته باشین این مساله خیلی مهمه اما همه وقتتونم جلو آینه نباشین.
17- من دوست دارم همسرم با دوستام و فامیلهام کنار بیاد...راهش اینه:وقتی 2نفر باهم ازدواج میکنن فقط برای خودشون نیستن.هیچوقت همدیگه رو مجبور نکنین دوستها و فامیلها تونو کنار بذارین.اگه شما دوست ندارین با یکی از دوستها یا فامیلهای همسرتون صحبت کنین خوب شما صحبت نکنین اما بذارین همسرتون راحت باشه.خودخواه نباش
18- من دوست دارم وقتی همسرم نگاهم میکنه برق عشقو توی چشماش ببینم...راهش اینه:توی مهمونی.توی خونه وهمیشه و همه جا به چشمهای همسرتون نگاه کنین و لبخند بزنین
19- من دوست دارم احساس کنم برای همسرم خیلی عزیزم...راهش اینه:اگه بشما محبت میکنه شما بیشتر بهش محبت کنین.اگه کاری براتون انجام میده حتی بنظر شما کارش دلخواهتون نیست از تلاشش تشکر کنین.هیچیز بدتر از این نیست که در جواب زحمتت بهت بگن من اصلا از این چیزها خوشم نمیاد.هیچوقت همسرتونو بخاطر اینکه فکر شما رو نمیخونه سرزنش نکنین بلکه ازش بخاطر داشتن نکات مثبت در شخصیتش ازش تشکر کنید یا بهتر بگم همیشه نکات مثبت همسرتونو ببینین تا نکات منفیشو
20- من دوست دارم همسرم توی سختیها هم در کنارم باشه...راهش اینه:زندگی همیشه پر از شادی نیست.شما باید در سختی ها هم شونه به شونه همسرتون باشین.اگه مشکل همسرتون جدیه در حل کردن مشکلش بهش نهایت کمکو بکنین.یادتون باشه کسیکه مشکل داره وقتی برای عاشقی براش نمیمونه
21- من دوست دارم همسرم توانایی داشتن رابطه معمولی هم داشته باشه...راهش اینه:زندگیو آسون بگیرین.اگه همسرتونو با دادن کادوهای زیادی غافلگیر میکردین بهتره از این به بعد راهای دیگه ای رو برای نشون دادن علاقتون بهش امتحان کنین
22- من دوست دارم همسرم حسود نباشه...راهش اینه:متاسفانه این مشکل همه زوجینه و با داشتن فکر ی غلط که نگاه کردن همسرم به دیگری نشونه خیانت و هوس بازیشه.اگه شما در این فکرین که هربار همسرتون به دیگری نگاه میکنه و منظوری داره و شما با اخم و ناراحتی باهاش برخورد میکنین دارین بزرگترین اشتباهو میکنین.این حس حسادت شما نشون میده به همسرتون اعتماد ندارین و اگه این حسادتو کنار نذارین براتون توی زندگی مشکل ساز میشه ها.
23- من دوست دارم همسرم تک باشه...راهش اینه:همیشه سعی کنین خودتون باشین و از دوستاتون تقلید نکنین.دیدها و عقیدهای خودتونو براش ارزش قائل باشین.علاقه داشتن به همسرتون تنها کافی نیست باید اونهم بهتون علاقه مند بشه.برای همسرتون فیلم بازی نکنین.مطمئن باشین همسرتون از شما زرنگتره چون شما مو می بینین ولی اون پیچش مو رو می بینه.این مطلبو حتما یادتون باشه
24- من دوست دارم همسرم خانوادمو درک کنه...راهش اینه:قبل از ازدواج درباره خانواده همسر آیندتون تحقیق کنین البته نه مثل خاله زنکه ها دنبال موارد منفی خانوادش باشین.همه جوانبو در نظر بگیرین.خانواده افراد نقش مهمی در زندگی دارن.همیشه درباره خانواده همسرتون با احترام صحبت کنین
25- من دوست دارم همیشه همسرم به من بگه دوستت دارم...راهش اینه:اگه واقا همسرتونو دوست دارین اشکالی نداره که شما اول بهش بگید که دوستش دارین.شاید اون منتظره که شما اول بهش بگین که دوستش دارین.بهترین راه برای دونستن اینکه همسرتون شما رو دوست داره یا نه اینکه اول شما بهش بگید دوستش دارین.متاسفانه خانمها چون عادت کردن به اینکه حتما آقایون شروع کننده حرف عاشقونه باشن و حتی در رابطه جنسی هم توقع دارن آقایون اینکارو شروع کنن.این عادت در زندگیها بصورت امری عادی در اومده اما همه غافل از اینن که بزرگترین اشتباه همینه.تنوع در رابطه عاطفی و سکس یعنی همیشه یک نفر شروع کننده نباشه گاهی اوقات لازمه که خانم آدم پیشقدم بشه و اگه یکبار امتحان کنید میفهمید که لذت این دوست داشتن چقدر بیشتره
من بهتون اطمینان کامل میدم اگه شما دوستانه خوبم و زوجین گرامی این25 مورد رو رعایت کنین.بهترین دوستیها رو باهم و بهترین و شیرنترین زندگیهارو باهم دارین.امیدوارم تونسته باشم راه درسته عشقو زندگیو بزبون ساده براتون بیان کرده باشم.(پایان).........با تشکر......علیرضا.....

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام و خيلي خيلي تشكر از نوشتن اين مطالب آموزندت.واقعا بنظرمن اين 25 راه كليد خوشبختيه.آقاعليرضا برادرمن داره از همسرش جدا ميشه.حرف كسي هم براش مهم نيست.نميدونم راهشو.لطفا كمكش كنيد.خواهش ميكنم؟

titu گفت...

سلام بشما دوست عزیز.ظاهرا شما در حال مطالعه وبلاگ بودید که تا من ادامه مطلبو گذاشتم سریع نظر دادید.درهرصورت ممنون از شما و لطف کنید یا برادر گرامیتونو بشونید جلوی کامپیوتر تا مطالب وبلاگو بخونه و تنهاش بذارین که راحت باشه و یا بهشون بگید با شماره من09365074598 تماس بگیره تا کمکش کنم من تا ندونم مشکل برادرتونو نمیتونم کاری کنم عزیز.درخدمتم