۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۰, جمعه

سنگهای مربوط به متولدین ماه های سال

فروردین
الماس، یکی از گرانبهاترین و زیباترین سنگهای موجود در طبیعت با متولدین فروردین ارتباط بیشتری برقرار میکنه. این سنگ اعتماد به نفس رو افزایش میده و احساس شکست ناپذیری رو در انسان تقویت میکنه.الماس یکی از قدیمی ترین سنگهای موجود در طبیعته که خاصیت تصفیه کنندگی داره و مخصوصا روی کارکرد کلیه ها و مثانه اثر مثبتی میذاره. علاوه بر اون کارایی و قدرت سنگهای دیگه رو هم افزایش میده. فراموش نکنید متولد هر ماهی هستید و از هر سنگی استفاده می کنید افزودن الماس به گردن بند خودتونو از یاد نبرین.

اردیبهشت
سنگ متولدین ماه میانی بهار، زمرد است. زمرد از زمان خیلی دور بعنوان سنگ درمانی به کار می رفته. یکی از مهم ترین ویژگی هاش اینه که روح و جسم رو با هم متعادل میکنه. این سنگ روی تیروئید و تصلب شرائین اثر میذاره و در مورد بیمارانی که مبتلا به صرع هستن روند درمان رو بهبود میبخشه. زمرد فشار خون و بیماری قلبی رو نیز کنترل میکنه. در زمانهای قدیم برای درمان بچه های کوچیک وقتیکه به تب مبتلا میشدن مورد استفاده قرار میگرفت.این سنگ ادراکات شهودی رو افزایش میده و در ایجاد نبوغ تاثیر داره. یوگی ها و کسانی که مدیتیشن می کنند اعتقاد دارن وقتی زمرد همراه دارن زودتر به تمرکز میرسن.

خرداد
سنگ اختصاصی متولدین خرداد ماه مروارید است. به مروارید، داروی جادویی هم میگن. این سنگ روی اعصاب و کلیه عضلات اثر مثبت میذاره و بیماریهای ناشی از کمبود کلسیم رو برطرف میکنه. مروارید نیروی حیات رو افزایش میده و ضد اضطراب عمل میکنه. علاوه بر اون همراه داشتن مروارید باعث میشه قوه ابتکار شما بهتر عمل کنه و خلاقیتتون رو افزایش میده.

تیر
سنگ متولدین نخستین ماه تابستان «گارنت» است که به رنگ تیره و شبیه یاقوت قرمز در طبیعت دیده میشه. گارنت سنگ حامی مسافرینی است که با کشتی سفر میکنن. این سنگ برای استحکام دیواره های سرخرگ، تقویت چشم و درمان سرطان در مراحل اولیه اون کارایی داره. اثرات این سنگ میون زنها بیشتر نمایان میشه. گارنت بیماریهای زنانگی رو بهبود میبخشه و بر درمان اختلالات قاعدگی اثر مثبت میذاره.

مرداد
پریدوت و اونیکس سنگهای متولدین مرداد ماه هستن. اونیکس سنگی شبیه عقیقه که به رنگ سیاه یافت میشه. این سنگ برای درمان اعتیاد مورد مصرف داره. به نظر میرسه از اونجا که اونیکس اعتماد به نفس و دلگرمی رو افزایش میده از گرایش افراد به سمت اعتیاد کم میکنه. اونیکس روی سیاهرگها و مفاصل بخصوص در افرادی که  دچار نقرس هستن اثر مثبتی میذاره و از لحاظ روانی موجب ازدیاد هماهنگی روحی انسان میشه.

شهریور
یاقوت کبود سنگ مخصوص متولدین شهریور ماه است. این سنگ دارای خاصیت شفابخشی است و روی سلول های پوست، مو و ناخن خیلی تاثیر میذاره. یاقوت کبود از ریزش مو جلوگیری میکنه و سیستم عصبی رو بهبود میبخشه. این سنگ درد رو کاهش میده و برای بیماریهای مزمنی مثل روماتیسم و نقرس اثر مثبت داره. علاوه بر اون برای درمان سرگیجه و جلوگیری از خونریزی زخمها بکار میره.

مهر
متولدین مهر ماه میتونن از سنگهای مونستون و اوپال استفاده کنن. مونستون چند رنگ داره . سفید مایل به آبی، مایل به سبز و مایل به صورتی اون در طبیعت یافت میشه. سنگی است که روی اختلالات هورمونی خیلی تاثیر مثبتی داره بخصوص شیر مادران رو افزایش میده. این سنگ روی تیروئید هم اثر مثبت داره و باعث میشه موانع احساسی شخص از بین بره.اوپال از خانواده عقیقه و سنگی است که در کشور استرالیا بدست میاد. این سنگ روی التهابات روده و معده موثره و بر جریان خون نیز اثر میذاره. از این سنگ به طلسم خوشبختی هم یاد شده.در گذشته رسم بوده که از اشخاص مبتلا به افسردگی ، درخواست میکردن به اوپال سیاه نگاه کنن چون اعتقاد داشتن اینکار افسردگی اونها رو از بین می بره.

آبان
سیترین و یاقوت قرمز سنگهای متولدین این ماه هستن. یاقوت قرمز برای بیماریهای ویروسی و اپیدمی ، همچنین درمان تب مفیده. این سنگ بیحسی و رخوت رو از بین می بره و از زایمان زودرس جلوگیری میکنه. یاقوت قرمز ایمنی بدن رو افزایش میده و از لحاظ روانی هم باعث رهایی از وابستگیهای روانی میشه. از زمان قدیم رسم بوده که به زوجهای جوان توصیه میشد این سنگ رو برای وفای بیشتر نسبت به شریک زندگی گردنشون کنن.

آذر
رسیدیم به متولدین آذرماه و سنگ فیروزه. از سنگ فیروزه بعنوان سنگ حامی یاد شده.معروف است که در اروپا خلبانها و مهمانداران هواپیما برای ایمنی در سفر از فیروزه استفاده میکنن. چون این سنگ از سقوط جلوگیری میکنه. فیروزه روی عملکرد نادرست کبد اثر میذاره و قدرت و سوی چشم رو افزایش میده. فیروزه ضد افسردگی است، نشاط میاره و التهبات پوستی رو کم میکنه.

دی
متولدین دی ماه سنگ مخصوص به خودشون رو ندارن اما در عوض همه سنگها با تمام خواصشون برای اونها مفید هستن. پس آزاد هستین با توجه به علاقه و تمایلتون هر سنگی رو که میخواین انتخاب کنین.

بهمن
آماتیست، سنگ کریستالی بنفشی که به اضطراب پایان میده سنگ متولدین بهمن ماه است. این سنگ ضد اضطراب و کابوسه و برای کسانی که بدخواب هستن یا مدام کابوس می بینن توصیه شده.تجربه نشون داده که افراد مضطرب وقتی آماتیست همراه خودشون دارن به آرامش میرسن.

اسفند
متولدین آخرین ماه سال با مرجان پیوند برقرار میکنن. مرجان از گیاه دریایی بدست میاد و از رنگ قرمز پررنگ تا گل بهی و صورتی یافت میشه. چون منشاء اون کلسیم است روی بیماری استخوانها بخصوص راشیتیسم تاثیر مثبت میذاره.مرجان برای استحکام دندونها مفیده و انعطاف پذیری رو هم تقویت میکنه. متولدین اسفندی که به راحتی نمیتونن خودشون رو با محیط وفق بدهند با همراه داشتن مرجان میتونن این ضعف رو برطرف کنن.
امیدوارم این مطلب هم موثر واقع بشه براتون و سنگ ماه تولدتون رو همراه خودتون کنید تا اثر مثبتش رو ببینین........با تشکر........علیرضا

۴ نظر:

بنفشه گفت...

سلام آقا علیرضا واقعا وبلاگ عالیییییییییییییییی داری مرسی از تلاشت خواستم بپرسم اگر من سنگ ماه تولدمو پیدا نکردم میتونم از شما درخواست کنم زحمت بکشید برام ارسال کنید هزینشو روی چشم تقدیم میکنم لطف میکنید بمن.ممنون میشم.بنفشه

titu گفت...

سلام بنفشه خانم ممنون از نظر لطفی که بمن و وبلاگم که در حقیقت وبلاگ خودتونه دارین.شما با شماره من 09365074598 تماس بگیرید تا راهنماییتون کنم از کجا سنگ اصل رو بگیرید تا تقلبی بشما ندهند.من در خدمتم عزیز.مرسی از شما

ترانه گفت...

سلام داداشی گلم خوبید شما ممنون از اطلاعات خوبتون

titu گفت...

سلام آبجی کوچیکه خودم خواهش میکنم کاری نکردم.امیدوارم موثر واقع بشه براتون.مرسی عزیز