۱۳۸۹ فروردین ۲۶, پنجشنبه

حرفها و درد دلهای عاشقانه قسمت دوازدهم

××اینم راههای موفقیت در عشق و دوستی××قسمت اول××
1- من دوست دارم همسرم قبل از اینکه همسرم باشه برام یک دوست باشه....راهش اینه:همیشه صادق باشین وبه همسرتون بیش از دیگران توجه کنین و زندگی رو آسون بگیرین و شوخ طبع باشین با گوشی شنوا و همیشه برای هم سنگ صبور باشین
2- من دوست دارم همسرم بمن یک حس خواصی بده....راهش اینه:اول بفهمین که همسرتون چطور آدمیه.اگه شوخه به حرفهاش بخندین.یکدفعه عصبی میشه شما خونسرد باشین در مقابلش.تیشرت و لباس رو که براش میخرین سعی کننین طبق رنگ مورد علاقش بخرین نه رنگ مورد علاقه خودتون.
3- من دوست ندارم همیشه همسرم دنبالم باشه...راهش اینه:اگه واقعا همسرتونو دوست دارین اونو آزاد بذارین.در کنارش بودن در همه لحظه ها ممکنه نتیجه برعکسی داشته باشه.همونطرکه خودت دوست داری آزاد باشی باید دوست داشته باشی همسرتم آزاد باشه.همونجوری زندگی کنین که قبل از عاشق شدن زندگی میکردین.شاید طرز زندگی قبلیتون باعث شده همسرتون بشما علاقه مند بشه.اینم بگم عشق به معنی گذروندن لحظه ها درکنار هم نیست.
4- من دوست دارم همسرم منو زیاد تحویل بگیره...راهش اینه:همیشه همسرتونو قافلگیر کنید.مثلا یه مهمونی بگیرین اما ظاهرا طبیعی رفتار کنین در جمع و برای همسرتون پر حرارت و هیجان زده باشین.
5- من دوست دارم وقتی باهم قرار میذاریم براش با اهمیت باشم نه اینکه برام فیلم بازی کنه...راهش اینه:اگه قراره با کسی ازدواج کنی و اونو انتخاب کردی باید همه چیزش برات با اهمیت باشه.باهم برید سینما.قدم بزنین.حتی اگه به این کارها علاقه زیادیهم ندارین بذارین طرفتون علاقه داشته باشه و شماهم همراهیش کنین.گذشت برا استحکام زندگی
6- من دوست ندارم همیشه همسرم برام یکنواخت باشه...راهش اینه:سعی کنین خودتون باشین تا همسرتونم خوشش بیاد.مثلا بعضی وقتها بدون آرایش شمارو ببینه یا براش همیشه حالت تنوع در لباس پوشیدن داشته باشین.
7- من دوست دارم همسرم بمن احترام بذاره...راهش اینه:هیچوقت با همسرتون طوری رفتار نکنین که خودتون دوست ندارین با شما کسی همونجوری رفتار کنه.در جمع خانوادگی و مجالس به همسرتون بی احترامی نکنین و حتی بهش اعتماد نفس بدین و پشت سر همسرتون هیچوقت و هیچجا صحبت نکنین.
8- من همسری میخوام که منو درک کنه...راهش اینه:وقتی همسرتون با شما صحبت میکنه به حرفهاش بدقت گوش بدین نه فقط با گوشهاتون بلکه از صمیم قلبتون.باهاش صحبت کنین نه با زبونتون تنها بلکه از صمیمه قلبتون.
9- من دوست دارم همسرم فکر نکنه خیلی زرنگه...راهش اینه:برای بزرگ کردن خودتون همسرتونو کوچیک نشون ندین.با هم فکری هم کارهاتونو انجام بدین که با اینکار خودتونم پیشرفت میکنین.
10- من دوست دارم همسرم هیچوقت دروغ نگه بمن...راهش اینه:همیشه با کارها و رفتارتون سعی کنین قابل اعتماد باشین برای همه از جمله همسرتون.اگه قولی میدین حتما بهش عمل کنین.وقتی میگید مثلا منتظر تماسم باش حتما تماس گرفتن با اونو در اولویت کارتون بذارین.اگ ازتون دلیله کاری رو میخواد بهش راست بگید که ماه هیچوقت پشت ابر باقی نمیمونه.آدم اگه یه دروغ بگه برا درست کردن دروغ اولش صدتا دروغ دیگه باید بگه.
11- من دوست دارم احساس کنم همسرم بمن خیلی وابسته است...راهش اینه: این به معنی از دست دادن استقلاله فردی نیست اشتباه نکنین.وقتی به تصمیم گیری نیاز دارین حتما به همسرتون مراجعه کنین.هیچ چیز برای یه همسر بهتر از این نیست که فکر کنه موقع نیاز به کسیکه دوستش داره کمک کرده
12- من دوست دارم وقتی از همسرم دور میشم دلش برام تنگ بشه...راهش اینه:به همسرتون بگید وقتی نبودی همش بهت فکر میکردم و برات دعا میکردم که سلامت برگردی البته عملا هم اینطر باشین.بعد میفهمین که اونم بفکر شما بوده یا نه
امیدوارم این راهها رو انجام بدین تا در زندگیتون و حتی دوستیتون موفق بشید........ادامه دارد............با تشکر..........علیرضا................

۶ نظر:

ناشناس گفت...

خسته نباشي آقاعليرضا.مرسي ازمطالب جالب و آموزندتون.واقعا فكر بازي دارين خوشبحال همسرتون.

titu گفت...

سلام بشما و تشکر.خواهش میکنم وظیفه منه.ضمنا در حال حاضر مجردم و فکر ازدواج هم نمیکنم فقط بفکر نجات حتی یک زندگی از زندگیهای زوجینی که در حال ازهم پاشیدگیه هستم و از هیچ کمکی دریغ ندارم حتی اگر شده به شهرشون برم برای مشاوره بدون دریافت هیچ هزینه ای ازشون.مرسی از شما

نسترن گفت...

سلام.مطالب خواندني و جالبي بود كه ميتونه كمك زيادي به زوجين كنه اما به نظر من كسي كه اين توقع رو از همسرش داره بايد خودش نيز در قبال همسرش اين كارهارو هم كنه احترام و دوست داشتن بايد از دو طرف باشد.ممنونم از شما.

titu گفت...

سلام بشما نسترن خانم.با نظر شما کاملا موافقم اگر توجه کرده باشید به مطالب من راههای موفقیت در عشق و زندگی و دوستی رو که نوشتم منظورم رعایت کردن کالیه نکات توسط زوجین منظورم بود و همینطور که شما فرمودید باید دو طرف رعایت کنند حالا اگر بنظر شما یکی از زوجین رعایت نکرد تکلیف طرف مقابلش چیه؟ موفق باشید.ممنون از دادن نظر

نسترن گفت...

به نظر من اگه يكي از طرفين اين چيزها رو درك نكرد و بي توجهي كرد وظيفه مرد يا زنه كه در قدم اول خودش اين كارهارو در قبال همسرش انجام بده تا بهش بفهمونه كه معني دوست داشتن يعني اين اگه به هر شرايطي بازم كم كاري كرد بايد باهاش حرف زد تا قانع اش كرد ولي نبايد بهش تحميل كنيم چون ممكنه تاثير برعكسي بده اگه بازم اخلاقش عوض نشد طبق رفتار خودش بايد باهاش چند روزي رفتار كنيم تا مزه ي سردي و خرد شدن رو بفهمه...ممنونم ازشما.

titu گفت...

سلام بشما نسترن خانم با قسمت زیائی از نظرتون موافقم اما بنظر من وظیفه هر زوجی است که برای استحکامه زندگیش تلاش کنه تا جاییکه میتونه ولی اگر تلاشهاش بینتیجه موند و در نهایت طرف مقابلش عوض نشد باید ازش جداشد.طلاقو برای همین گذاشتن.ضمنا زندگی بازی بچه ها نیست که باهم لجبازی کنیم و باهاش مثل خودش رفتار کنیم.ببخشید من آدم رکیم امیدوارم ناراحت نشید.موفق باشید