۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

حرفها و درد دلهای عاشقانه قسمت چهل وپنجم

این اشعار و مطالب بسیار زیبا رو هم یکی از خوانندهای خوب وبلاگم(آبجی کوچیکه)برام فرستادن.تشکر ازایشون
در كنار جويباري از غزل
با سرود آب مي خوانم تو را
شب به قصد كوچه بيرون مي روي
در شب مهتاب مي خوانم تو را
خستگي را مي تكانم از تنت
با زبان خواب مي خوانم تو را
با لباني كه عطش بو سيده است
با صداي آب مي خوانم تو را
عكس خاموشم كه تا پايان عمر
با دلي بي تاب مي خوانم تو را
---------------------------------------------
×× دوســـــــــــتـت دارم ××
بيشتر از آنچه كه تصور ميكني دوستت دارم و بيشتر از آنچه باور داري عاشق توهستم.بيشتر از هرعشقي برتو عاشقم و بيشتر از هر ديوانه اي مجنون تو هستم.
عزيزم من محتاج توهستم و بدون تو زندگي برايم مفهومي جز تاريكي و سياهي ندارد!
دوستت دارم چونكه ميدانم تو نيز مرا دوست ميداري،دوستت دارم چونكه مرا باور داري و مرا لايق آن قلب پر از محبتت ميداني.تنها آرزويم اين است كه تا آخرين لحظه زندگي ام در كنارتو باشم و جز اين از خداي خويش هيچ آرزويي را ندارم.
عزيزم اين قلب كوچك و شكسته و پر از عشق من تنها هديه اي است از طرف من به تو.
از تمام دنيا تنها همين قلب كوچك را دارم ، همين و بس!
عزيزم تا پايان با تو مي مانم چونكه تنها تو هستي كه معناي واقعي عشق را به من ابراز كردي و آموختي!
آموختي كه عشق يعني تا پايان زندگي ماندن و تا پايان زندگي دوست داشتن!
عزيزم به جز تو كسي براي من دوست داشتني نيست و به جز تو كسي لايق اين قلب بي طاقت من نيست.
هرجاي دنيا كه هستي بدان كه در اين دنياي بزرگ كسي هست كه عاشق و ديوانه تو ميباشد!
هر جاي دنيا كه هستي بدان كه من به انتظار تو ميمانم تا تو را ببينم و در آغوش خود بفشارم!
عزيزم دنيا خيلي بزرگ است،اين دنيا پر از عاشق و معشوق است.پر از ليلي و مجنون است.
اما همه عاشقان يك سو،و من و تو نيز يك سوي ديگريم!
عزيزم تو دومين قبله عبادت مني و در همه لحظه ها بعد از خدا تو را عبادت ميكنم!
عزيزم بدون تو،جايي در اين دنياي بزرگ ندارم،و تنهاتر از من ديگر تنهايي نيست!
تو همان دنياي مني عزيزم،به هر زيبايي هاي اين دنيا كه مي نگرم تو را ميبينم.
دوستت دارم عزيزم خيلي دوستت دارم
آنقدر دوستت دارم كه ديگر هيچگونه جاي ابرازي براي آن نيست!
مستم از اين عشق تو،و پريشانم از غصه هاي تو و گريانم از اشكهاي تو!
با تو پر از اميدم ، و رنگ خوشبختي را خوش رنگ از گذشته مي بينم.
با تو قلب من خوشبخت ترين قلب دنياست،با تو اين دنيا برايم همان بهشت است!
عزيزم دوستت دارم …
چونكه در ميان اينهمه عاشقان تو توانستي بماني با قلبم ، بسازي با احساسم و درك كني زندگي ام را !
عزيزم دوستت دارم…
چونكه اين قلب كوچك و پر از عشق مرا در قلبت طلسم كرده اي و نگذاشتي هيچ كس ديگر قلب مرا از تو بگيرد!
اينبار با فرياد،با چشمهاي گريان،با قلبي عاشق،با اراده و با احساسي پرا از دوست داشتن ميگويم كه دوستت دارم تا همه عاشقان فرياد مرا بشنوند و به من بنگرند و شرمنده شوند.
----------------------------------------------
واعظی پرسید از فرزند خویش
هیج دانی مسلمانی به چیست؟
صدق و بی آزاری و خدمت به خلق
هم عبادت، هم کلید زندگیست
گفت زین معیار اندر شهرما
یک مسلمان هست آن هم ارمنیست.......با تشکر.....علیرضا

۴ نظر:

ترانه گفت...

سلام داداشی ممنون شما به من لطف داری .داداشی برام دعا کن فرداشب برای من خیلی مهمه یه مهمون عزیزدارم

elahe گفت...

سلام .چطوری .خوبی .مطالبت حرف نداشت .مرسی .از مطالب علمی و بحث های روان شناسی و معضلات جامعه ایران بیش بنویس ممنون

titu گفت...

سلام آبجی کوچیکه.وظیفه بود عزیز کاری نکردم.اینطورکه شما نوشتید باید حتما خواستگاری باشه چون برای یه دختر و یا پسر که مهمون عزیز داشته باشه و التماس دعا هم داشته باشه به احتمال قوی باید خواستگاری در پیش رو داشته باشه.انشاالله به مراد دلتون برسید.براتون آرزوی خوشبختی دارم.کارت عروسی برام بفرستی حتما میام.خوشبخت باشی آبجی خوبم

titu گفت...

سلام بشما الهه خانم.تشکر از شما.چشم حتما.ممنون از دادن نظرتون.موفق باشید