۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

از ازدواج با عشق تا جدایی با نفرت قسمت سی وهشتم

×× پسرها و دخترها برای انتخاب همسر به چه معیارهایی توجه میکنن؟××
این روزها زیاد میبینم دختر پسرهای کم سن و سالی رو که بر حسب اتفاق با همدیگه آشنا میشن و بعد از یک ماه عاشق میشن،وقتی ازشون سوال میکنی که چرا عاشقش شدی؟هیچ جواب درستی برای گفتن ندارن،‌نمیدونن که دنبال چه انسانی بودن و امروز به چه شخصیتی دست پیدا کردن،‌چون معیاری ندارن برای انتخاب یار.در این سن کم عاشق میشن،‌ نه خودشون میدونن چی میخوان و نه طرف مقابلشون.همیشه برای انتخاب همسر و دوست معیار داشته باشین.چه اشکالی داره اگه معیارهای انتخاب یارتون رو روی کاغذی بنویسین،هر چند ماه یکبار حذف و اضافه انجام بدی تا لااقل فردا که بدون هیچ دلیلی عاشق شدی خودت هم بدونی که به اون چه میخواستی نرسیدی، تا لااقل بتونی تشخیص بدی که خودت رو گول زدی و یا واقعا انتخابت درست بوده.این سوال که معیار انتخاب همسرت چیه رو از چند نفر پرسیدم در جوابم گفتن:
من برای ازدواج در جستجوی کسی هستم که:
1- خوشکلتر از بقیه باشه
2- قدش بلند باشه
3- وزنش بین 70 تا 80 باشه
4- زیبا هم باشه
5- خوش استیل باشه
6- خوش تراش باشه
7- خوش تیپ هم باشه
8- با کلاس باشه
9- پولدار باشه
10-خوب برقصه با من
11- با همه گرم بگیره
12- سانسور......
----------------------------------------------------------
من برای ازدواج در جستجوی دختری هستم که:
1- خوشکل باشه
2- چادری باشه
3- چادرش رو خوب دور خودش بگیره
4- مقنعه اش بلند باشه
5- نماز خون باشه
6- پسر همسایشون هم نشناسه
7- حداقل 1جزء قرآن رو حفظ کرده باشه
8- آشپزیش خوب باشه
9- مطیع و گوش به فرمون شوهرش باشه
10- خونه دار باشه
11- خیاطی بلد باشه
12- قلاب بافی بلد باشه
13- خانوادش خیلی مذهبی باشن
14- زیر چادرش هم مانتوی بلند بپوشه
15-با دخترهایی که برادر دارن سابقه ی دوستی نداشته باشه
---------------------------------------------------------------
من برای ازدواج در جستجوی کسی هستم که:
1- حرفهاش رو بفهمم
2- حرفهام رو بفهمه و درک متقابلی باشه میون ما
3- ارزشهامون نزدیک به هم باشه
4- ضدارزشهامون نزدیک به هم باشه
5- دیدگاهمون در مورد زندگی نزدیک به هم باشه
6- دیدگاهمون درباره اجتماع، فرهنگ و سیاست مثل هم باشه
7- آرزوهامون نزدیک به هم باشه
8- با من مهربون باشه
9- با همه خوش رفتار باشه
10- صبور باشه
11- منصف باشه
12- واقع بین باشه
13- حسود نباشه
14- با حیا و پاک باشه
15- دوستم داشته باشه منو
16- دوستش داشته باشم اون رو
17-عاشق زندگی کردن باشه 
-----------------------------------------------------------
اینو بدونین که روزهای جوانی میگذره،‌اگه برای عاشقی دلیل کافی نداشته باشی،‌ پشیمونی جایگزین عشق میشه........با تشکر.......علیرضا

۲ نظر:

نسترن گفت...

سلام خيلي اموزنده و به درد بخور بود مرسي از شما.

titu گفت...

سلام بشما امیدوار توی زندگیتون بکار بگیرد.ممنونم از شما نسترن خانم